1p

Az elmúlt hónapban a Ferrari elindította azt a személyre szabó programot, amiben a cég az autóit teljesen egyedivé, az ügyfél kívánalmai szerint alakítja.

A program célja, hogy emelje az eladott luxus-sportautók státuszát, na és persze, hogy új bevételek hozzon a Ferrarinak.

Az egyediség leginkább a külcsínben jelenik meg, mint kárpitborítás, a felnik, a festés stb.

Rebecca Lindland, az IHS elemzője szerint azért fontos a testreszabás, mert "kellemetlen, ha egy gálaesten mindenki ugyanolyan ruhában jelenik meg. Elsőre vicces, de bosszantó, ha rendszeressé válik."

A cég 2010-ben 6500 autót adott el, idén hétezret szeretne értékesíteni. A plusz bevételek az anyagcégnek, a Fiatnak is segítséget jelentenek, hiszen a cég jelenleg a Chrysler csoportot olvasztja magába.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!