1p

Az elmúlt hónapban a Ferrari elindította azt a személyre szabó programot, amiben a cég az autóit teljesen egyedivé, az ügyfél kívánalmai szerint alakítja.

A program célja, hogy emelje az eladott luxus-sportautók státuszát, na és persze, hogy új bevételek hozzon a Ferrarinak.

Az egyediség leginkább a külcsínben jelenik meg, mint kárpitborítás, a felnik, a festés stb.

Rebecca Lindland, az IHS elemzője szerint azért fontos a testreszabás, mert "kellemetlen, ha egy gálaesten mindenki ugyanolyan ruhában jelenik meg. Elsőre vicces, de bosszantó, ha rendszeressé válik."

A cég 2010-ben 6500 autót adott el, idén hétezret szeretne értékesíteni. A plusz bevételek az anyagcégnek, a Fiatnak is segítséget jelentenek, hiszen a cég jelenleg a Chrysler csoportot olvasztja magába.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!