A GYSEV Zrt. is részese annak a logisztikai láncnak, amelynek keretén belül új Opel Agila személygépkocsikat szállítanak Magyarországról az olaszországi Parma közelében fekvő Torille S. Polo állomásra.
Az esztergomi gyárban készülő kisautókat közúti előfutás után Győrszabadhegyen rakják az autószállító vasúti kocsikra, amelyek aztán Győr-Sopron-Ebenfurth-Tarvisio útvonalon közlekednek.
Bár a rendszeres forgalom áprilisban indult, február közepén már elhagyták az első próbavonatok Magyarországot. Ezeket a szerelvényeket még Győr-GYSEV állomáson rakodták, április közepétől heti rendszerességgel közlekedő vonatok - gyártástól függően 1 vagy 2 vonat hetente - viszont már a MÁV vonalain fekvő Győrszabadhegyről indulnak útjukra.
A mintegy 500 méter hosszú szerelvények az autószállító kocsik hosszától függően 16 vagy 18 kocsiból állnak és mintegy 220 Opel Agila személygépkocsit képesek szállítani a legnagyobb európai átvevő piacnak számító Olaszországba.
A logisztikai lánc kiszolgálásában a GYSEV Zrt. mellett a Trenitalia, a Rail Cargo Austria és a MÁV Cargo vesz részt, míg a magyarországi közúti felfuvarozást és a rakodást a Hödlmayr Hungária végzi. A gyártó és a vasúttársaságok között az olaszországi székhelyű SITFA cég jelenti az összekötő kapcsot, a vállalat egyben a vasúti gördülőállományt is biztosítja.