A Google márka értéke 66,4 milliárd dollár, mellyel megelőzte a General Electric-et és a Microsoftot. Ez utóbbi a harmadik helyre kényszerült idén. A negyedik helyen a Coca-Cola áll, 44,1 milliárd dolláros értékkel. A Top 100 márkák teljes értéke 10,6 százalékkal nőtt az elmúlt évben, így eléri az 1600 milliárd dollárt. Angliában a mobilóriás Vodafone a legértékesebb márka, melyet a HSBC bank és a Tesco követ, írja a BBC News.
A legnagyobbat ugró vállalat a Marks & Spencer volt, mely megháromszorozta márkaértékét, így a világlistán a 68. helyre, angliai összesítésben pedig a negyedik helyre ugrott.
A Brandz Top 100-as listát a Millward Brown tanácsadócég állította össze, mely egyesítette a cégek mérleg szerinti értékét és a fogyasztói nézeteket.
A felmérés szerint voltak olyan vállalatok a tavalyi évben - mint a BP és a Toyota -, melyek annak köszönhetően tudták jelentősen emelni márkaértéküket, hogy elkötelezték magukat a környezetbarát termékek és gondolkodás mellett.