1p

A Google megelőzte a Microsoftot az éves Brandz Top 100 Most Powerful Brands ranglistán.

A Google márka értéke 66,4 milliárd dollár, mellyel megelőzte a General Electric-et és a Microsoftot. Ez utóbbi a harmadik helyre kényszerült idén. A negyedik helyen a Coca-Cola áll, 44,1 milliárd dolláros értékkel. A Top 100 márkák teljes értéke 10,6 százalékkal nőtt az elmúlt évben, így eléri az 1600 milliárd dollárt. Angliában a mobilóriás Vodafone a legértékesebb márka, melyet a HSBC bank és a Tesco követ, írja a BBC News.

A legnagyobbat ugró vállalat a Marks & Spencer volt, mely megháromszorozta márkaértékét, így a világlistán a 68. helyre, angliai összesítésben pedig a negyedik helyre ugrott.

A Brandz Top 100-as listát a Millward Brown tanácsadócég állította össze, mely egyesítette a cégek mérleg szerinti értékét és a fogyasztói nézeteket.

A felmérés szerint voltak olyan vállalatok a tavalyi évben - mint a BP és a Toyota -, melyek annak köszönhetően tudták jelentősen emelni márkaértéküket, hogy elkötelezték magukat a környezetbarát termékek és gondolkodás mellett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!