1p

A Google megelőzte a Microsoftot az éves Brandz Top 100 Most Powerful Brands ranglistán.

A Google márka értéke 66,4 milliárd dollár, mellyel megelőzte a General Electric-et és a Microsoftot. Ez utóbbi a harmadik helyre kényszerült idén. A negyedik helyen a Coca-Cola áll, 44,1 milliárd dolláros értékkel. A Top 100 márkák teljes értéke 10,6 százalékkal nőtt az elmúlt évben, így eléri az 1600 milliárd dollárt. Angliában a mobilóriás Vodafone a legértékesebb márka, melyet a HSBC bank és a Tesco követ, írja a BBC News.

A legnagyobbat ugró vállalat a Marks & Spencer volt, mely megháromszorozta márkaértékét, így a világlistán a 68. helyre, angliai összesítésben pedig a negyedik helyre ugrott.

A Brandz Top 100-as listát a Millward Brown tanácsadócég állította össze, mely egyesítette a cégek mérleg szerinti értékét és a fogyasztói nézeteket.

A felmérés szerint voltak olyan vállalatok a tavalyi évben - mint a BP és a Toyota -, melyek annak köszönhetően tudták jelentősen emelni márkaértéküket, hogy elkötelezték magukat a környezetbarát termékek és gondolkodás mellett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!