2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Google a tavalyi év utolsó negyedévében egymilliárd dollár hasznot termelt, ami majd háromszor annyi, mint az előző év hasonló időszakának 372 milliárdos profitja. A cég vezetői szerint a növekedés a jól kidolgozott online hirdetési rendszernek köszönhető.

A profit triplázódása mellett a cég 3,2 milliárd dolláros eredményt ért el az eladásokból, ami a vezetők közlése szerint az ünnepi szezon kiemelkedő forgalmának köszönhető.

Az online hirdetésekkel a kisebb internetes oldalak tulajdonosai is jól jártak: a Google 976 millió dollárt fizetett ki összesen a szájtok üzemeltetőinek. Ez a szám is folyamatos emelkedést mutat az utóbbi időben - tették hozzá a vállalat vezetői.

"A hirdetéseket minden eddiginél jobban próbáljuk célozni, azaz a keresőkifejezésekhez legjobban passzoló hirdetéseket kívánjuk megjeleníteni a találatok között. Ezzel együtt csökkentettük a nem kifejezetten kereskedelmi tartalmú keresésekhez kapcsoló reklámszórást" - mondta Szergej Brin a BBC-nek.

Az olyan partneri együttműködések, mint a YouTube is jól vizsgáztak - mondták a webes cégnél. Elemzők szerint az online videómegosztókon való hirdetések piaca most van robbanás előtt, és azzal, hogy a Google tavaly megszerezte a legnépszerűbb szájtot, a vezető lehet ezen a piacon.

A YouTube alapítói egyébként nemrég jelentették be, hogy finisbe érkezett annak a rendszernek a kidolgozása, amellyel a felhasználók által feltöltött filmek elé helyeznének el reklámokat. Az ilyen reklámokból származó bevételekből az eredeti - tehát nem máshonnan átvett - filmek feltöltői is részesednének.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!