"Örülünk, hogy lezárhatjuk az akvizíciót, a DoubleClickkel közösen mostantól a Google lesz a világ legnagyobb online hirdetési felülete, ez pedig hozzájáruléhat ahhoz, hogy technológiánkat és infrastruktúránkat rohamosan fejlesszük" - nyilatkozta Eric Schmidt, a Google elnök-vezérigazgatója az Advertising Age-nek.
Az amerikai és ausztrál hatóságok már korábban szentesítették az üzletet, most az EU is figyelmen kívül hagyta a személyiségi jogvédők és a rivális Microsoft kifogásait.
A Microsoft leginkább azt kifogásolta, hogy a DoubleClick megvételével a Google egyeduralkodó lehet az európai piacon, az Unió szerint azonban a két cég nem tekinthető egymás versenytársának, így a felvásárlást sem tiltja semmi. A Microsoft egyelőre nem kommentálta az EU döntését.
A Google észak-amerikai vezetője szerint a két cég nem sokat tárgyalt gyártásuk összehangolásáról, ugyanakkor előrevetítette, hogy az üzlet hatására a DoubleClick termékei bármilyen platformon működni fognak.