A Malév 2007. szeptemberében zártkörű, meghívásos tendert írt ki kreatív ügynökségi feladatok ellátására. A tenderre összesen 15 céget hívott meg, köztük széleskörű szakmai tapasztalatokkal rendelkező nemzetközi és hazai ügynökségeket.
A tender három körös volt, az első körben a cégek bemutatkozó anyagaikat, referenciáikat, valamint az utóbbi évek eredményeit és egy standard árlistátát küldtek be. A második fordulóban hét cég prezentálta a tenderanyag feladatait, míg az utolsó körre három ügynökséget választott ki a beszerzési bizottság.
A résztvevőknek mintegy három hét állt rendelkezésére a tendermunkák kidolgozására. A Malév felsővezetői jelenlétében tartott utolsó megmérettetésen szoros versenyben végül a Grey nyert - elsősorban stratégiai gondolkodása és kreatív megoldásai alapján. A Malév az új ügynökséget stratégiai partnerének tekinti, s már közösen dolgoznak az éves marketing kommunikációs terv véglegesítésén.
A Grey Group 1990 óta van jelen a magyar reklámpiacon, 1999-től a budapesti leányvállalat a cégcsoport közép-és kelet-európai regionális központja.
2005 óta minden évben a Grey Group nyerte az Év Ügynökséghálózata elismerést az Euro EFFIEs díjátadón.
A Malév még a héten kiírja média ügynökségi tenderét is.