A Grey és a G2 nyerte a legtöbb díjat az idei Golden Hammer nemzetközi reklámfesztiválon, így az összesített pontszámok alapján a két ügynökséget magába foglaló Grey Group érdemelte ki az Év ügynökséghálózata címet a lettországi megmérettetésen.
Az idén 14. alkalommal megrendezett Golden Hammer a régió egyik legrangosabb reklámversenyének számít, ahol évente több mint húsz ország kampányai és ügynökségei mérik össze kreativitásukat. A kelet-európai országokon kívül a balti államok és Skandinávia is rendszeresen képviselteti magát a fesztiválon, ahol 12 ország zsűritagjai döntenek a Grand Prix, az arany és az ezüst díjak sorsáról.
Az Év ügynökséghálózata cím elnyeréséhez a Grey/G2 budapesti irodája az Allianznak készített e-Otthon kampánnyal járult hozzá, amely shortlistre került, majd diplomát kapott az Egyéb digitális megoldások kategóriában.
mfor.hu