2p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Negro márka 2007. január 2-ától teljes egészében a Győri Keksz birtokába kerül - erről születetett megegyezés a Győri Keksz Kft. és a Nestlé Hungária Kft. - a levédett márka két tulajdonosa - között.

A Negro a 80-as évektől - az Édesipari Vállalat felbomlásának köszönhetően - a Szerencsi Édesipari Vállalat, illetve a Győri Keksz és Ostyagyár tulajdonába került. Mivel a privatizáció során a Szerencsi Édesipari Vállalatot a Nestlé, míg a Győri Kekszet a Danone vette meg, a jogfolytonosságnak köszönhetően a Negro márkanevet ketten jogosultak használni. Azonban a Győri Keksz Kft. megvásárolta a tradicionális kemény cukorka összes jogát a Nestlé Hungária Kft.-től, így 2007. január 2-től a márka egészét birtokolja.

A privatizációt követő évek során a furcsa tulajdonosi viszonyoknak köszönhetően igazi termékfejlesztés nem történt, és komoly marketing tevékenység sem támogatta a márkát. A Győri Keksz elsősorban ezen kíván változtatni a jövőben annak érdekében, hogy a Negro elfoglalja helyét az olyan tradicionális termékek sorában, mint a Pilóta keksz vagy a Balaton szelet. Boris Bourdin, a Győri Keksz Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Negrót továbbra is Győrben gyártják a meglévő kapacitás kihasználásával.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!