A közlemény szerint a "Jó vállalatok-2007" rangsorának második helyezésével a Henkel "sikeres munkaerő-felvételi politikáját és jövőorientált környezetvédelmi és társadalmi szerepvállalását" ismerték el, "mely a vállalatirányításban és a nyereségességben is pozitívan tükröződik".
Európa mintegy 120 vállalatát különböző kategóriákban értékelték, mint például a humán erőforrás gazdálkodás, a környezetgazdálkodás, a társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi teljesítmény. A Henkelnek az elérhető nyolcvan pontból 66,7 pontot sikerült megszereznie.
"Örülünk, hogy a fenntarthatóság terén nyújtott teljesítményünk ismét ilyen pozitív értékelést kapott" - mondta Friedrich Stara, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágért felelős alelnöke. "Márkáinkkal és technológiáinkkal hozzájárulunk a társadalom életéhez, és eközben folyamatosan törekszünk a gazdasági, környezetvédelmi és társadalmi célok összehangolására."
A 2005-ös pénzügyi évben a Henkel KGaA árbevétele 11,974 milliárd euró volt. A Henkel KGaA világszerte több mint ötvenezer alkalmazottat foglalkoztat. A Henkel márkái és technológiái a világ 125 országában vannak jelen.