1p

A Human Telex Integrált BTL Ügynökség nyerte a Dreher márka BTL-stratégiájának kidolgozására kiírt tendert.

A pályázaton az Extreme Rendezvényszervező Ügynökség, az Ogilvy csoport BTL ügynöksége, az OgilvyOne és a Sales Promotion Center is részt vett. Várnai Szabolcs, ügyvezető igazgató elmondta, hogy a below-the-line piac érettségét, és a terület növekvő jelentőségét mutatja az a tény, hogy a hirdetők ilyen típusú, hosszabb távú gondolkodásmódra utaló tendereket írnak ki. Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy volumenű, stratégiai gondolkodásmódot igénylő pályázaton sikerült nyernünk. Hozzátette: elmúlt az az idő, amikor a BTL ügynökségek eseti megbízások alapján, kizárólag mint végrehajtó vállalkozások dolgoztak, hiszen egyre több vállalat igényli a stratégiai, komplex gondolkodásmódot és a professzionális szaktudást ezen a területen is.

A Human Telex-nek egyébként nem ez az egyetlen hosszabb távra szóló, stratégiai jellegű megbízása, hiszen már évek óta az ügynökség tervezi és bonyolítja az Arany Ászok márka teljes BTL-tevékenységét is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!