A pályázaton az Extreme Rendezvényszervező Ügynökség, az Ogilvy csoport BTL ügynöksége, az OgilvyOne és a Sales Promotion Center is részt vett. Várnai Szabolcs, ügyvezető igazgató elmondta, hogy a below-the-line piac érettségét, és a terület növekvő jelentőségét mutatja az a tény, hogy a hirdetők ilyen típusú, hosszabb távú gondolkodásmódra utaló tendereket írnak ki. Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy volumenű, stratégiai gondolkodásmódot igénylő pályázaton sikerült nyernünk. Hozzátette: elmúlt az az idő, amikor a BTL ügynökségek eseti megbízások alapján, kizárólag mint végrehajtó vállalkozások dolgoztak, hiszen egyre több vállalat igényli a stratégiai, komplex gondolkodásmódot és a professzionális szaktudást ezen a területen is.
A Human Telex-nek egyébként nem ez az egyetlen hosszabb távra szóló, stratégiai jellegű megbízása, hiszen már évek óta az ügynökség tervezi és bonyolítja az Arany Ászok márka teljes BTL-tevékenységét is.
A Human Telex nyert a Dreher stratégiai tenderén
A Human Telex Integrált BTL Ügynökség nyerte a Dreher márka BTL-stratégiájának kidolgozására kiírt tendert.