A csatornán a népszerű sorozat második és harmadik évadjának összes epizódja adásba kerül augusztus utolsó két hétvégéjén - áll a KreatívART sajtóközleményében.
A promóciós eszközül a KreatívART Reklám által javasolt, kis kiszerelésű palackozott forrásvizet választotta, melyen egyedi kóddal ellátott Lost Marathon címke kommunikálta az üzenetet. A lekaparható felület alatti kóddal az erre az alkalomra létrehozott microsite-on lehet játszani. Az egyedi címkézés és a címkén szereplő kód lehetővé tette, hogy a csatorna hatékonyan felhívja magára a figyelmet, valamint aktivitásra is késztette a célcsoportot (18-34).
A KreatívART a reklámeszközök elkészítése mellett a hostesspromóció teljes kivitelezését is feladatul kapta. Így augusztus második felében nyolc napon keresztül Budapest forgalmasabb helyein valamint a Balaton déli partján lehetett találkozni a "lostos lányokkal", akik frissítő forrásvizet adtak a városiaknak, valamint a strandon pihenőknek.