1p

Az AXN kaland és akció csatorna a KreatívART Reklámot bízta meg a Lost - Eltűntek című sorozat maratoni adásának népszerűsítésére.

A csatornán a népszerű sorozat második és harmadik évadjának összes epizódja adásba kerül augusztus utolsó két hétvégéjén - áll a KreatívART sajtóközleményében.

A promóciós eszközül a KreatívART Reklám által javasolt, kis kiszerelésű palackozott forrásvizet választotta, melyen egyedi kóddal ellátott Lost Marathon címke kommunikálta az üzenetet. A lekaparható felület alatti kóddal az erre az alkalomra létrehozott microsite-on lehet játszani. Az egyedi címkézés és a címkén szereplő kód lehetővé tette, hogy a csatorna hatékonyan felhívja magára a figyelmet, valamint aktivitásra is késztette a célcsoportot (18-34).

A KreatívART a reklámeszközök elkészítése mellett a hostesspromóció teljes kivitelezését is feladatul kapta. Így augusztus második felében nyolc napon keresztül Budapest forgalmasabb helyein valamint a Balaton déli partján lehetett találkozni a "lostos lányokkal", akik frissítő forrásvizet adtak a városiaknak, valamint a strandon pihenőknek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!