A kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén elõször megrendezett reklámfesztiváljának elsõ és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
A neves külföldi szakújságírókból álló zsûri döntése alapján a kirowski bizonyult a kategória abszolút befutójának. A gyõztes a Renault Mégane Monaco "Real time" címû reklámeszköze lett. A Flash-bannerben egy luxus karóra jelképezi a szériával járó extrákat. Az órán a mindenkori pontos idõ látható, ám a mutató abban a pillanatban megáll, amikor a felhasználó egerével fölé ér: ekkor válik láthatóvá maga a modell. A második helyezést az Axelero ADSL kampánya számára készített "Striptease" elnevezésû alkotás érdemelte ki, melyben a hetvenes évek kultikus játéka, a "vetkõzõs" toll online verziója illetve a benne pózoló, lengén öltözött playmate játszotta a fõszerepet.
"Látszólag két csinos banner elismerésérõl van szó, de valójában sokkal több történt ennél" - mondta a díjkiosztó után Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. "A gyõzelem annak újabb jele, hogy az interaktív ügynökségek végérvényesen elfoglalták az õket megilletõ helyet a hirdetési ipar hazai hierarchiájában. Nemcsak ügyfeleink száma vagy az általunk kezelt büdzsék értéke ad alapot az összehasonlításra, hanem kreatív produktumaink minõsége is. Az pedig, hogy nemzetközi szaktekintélyekbõl álló zsûri döntött, európai színvonalú alkotásokról tanúskodik."
A Kreatív Reklámversenyen nyert a Kirowski
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.