2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyarországon működő élelmiszerüzletek szolgáltatási színvonala a negyedik helyen áll a közép-európai régióban az International Service Check nemzetközi minőség- és szolgáltatás-ellenőrző cég felmérése szerint.

Az International Service Check hét közép-európai országban és Oroszországban vizsgálta a szupermarketek és élelmiszerdiszkontok szolgáltatási színvonalát. A felmérésben nyolc ország 61 üzletláncának elárusító helyeit tesztelték 60 városban, 160 tesztlátogatást végeztek, ebből 27-et Magyarországon.

Magyarországon három nagy élelmiszerdiszkont - a Lidl, a Penny Market és a Plus - üzleteit, és hat szupermarketlánc - az Auchan, a CBA, a Coop, a Match, a Spar, a Tesco - kirendeltségeit vonták be a felmérésbe.

A hazai szupermarketek az összesítésben a negyedik helyen állnak a szolgáltatás színvonalát tekintve a 84,6 százalékos eredménnyel, amely valamivel az 82,3 százalékos átlag fölötti teljesítmény. A magyar szupermarketek üzleteinek küllemét 92,5 százalékra, az áruk bemutatását 88,6 százalékra, a pultos kiszolgálást 84,7 százalékra, a pénztár szolgáltatási színvonalát 73,2 százalékra, a vevőkapcsolatot 34,7 százalékra értékelték.

A magyar élelmiszerdiszkontok teljesítmény tekintetében harmadik helyen állnak 85,5 százalékos teljesítménnyel, miközben a régiós átlag 81,7 százalékos volt. Itthon az élelmiszerdiszkontok magasabb értékelést kaptak, mint a szupermarketek, minden kategóriában átlag fölötti a teljesítményük.

A magyar élelmiszerdiszkontok a vevőkapcsolat terén a második helyen állnak 83 százalékos értékeléssel Csehország mögött, és hazánk az első helyen szerepel Romániával együtt 100 százalékos eredménnyel az áruk bemutatását tekintve.

A szolgáltatási színvonalban a legjobb eredményt itthon a Lidl üzletei érték el az élelmiszerdiszkontok közül 91,5 százalékkal, míg a szupermarketek szolgáltatását az Auchan vásárlói értékelték a legmagasabbra, 89,7 százalékra.

A felmérés megállapította azt is, hogy a magyar üzletláncok közül a CBA minden kategóriában, a Coop pedig négyből kettőben a Magyarországon működő vállalatok közül az első három között van.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!