1p

A Wizz Air és a British Airways után a Malév is úgy döntött, hogy a jövőben Magyarországon is teljes áron hirdeti majd repülőjegyeit.

A nemzeti légitársaság új üzletpolitikája szellemében mostantól a jegyek bruttó árát kommunikálja, ami minden tételt (jegyár, illetékek, egyéb díjak, online foglalású e-ticket esetében jegykezelési költség) tartalmaz, derül ki az mfor.hu-hoz eljuttatott közleményből.

A cég minden esetben oda-vissza útra szóló jegyeket hirdet, mivel érvelésük szerint "a vásárlók csak ez alapján tudják megítélni, hogy utazásuk ténylegesen mennyibe kerül". A nyugat-európai célállomásokon a légitársaság - igazodva a helyi piaci és kommunikációs elvárásokhoz - egyébként már évek óta a bruttó árat kommunikálja hirdetéseiben.

Mint ismert, a British Airways szeptember végétől tért át a teljes árat közlő hirdetésekre, a Wizz Air pedig május végétől hirdeti bruttó áron jegyeit egész hálózatán, így Magyarországon is.

Az áttérés a teljes áron történő reklámozásra azért vált szükségessé, mert az Európai Unió erre vonatkozó szabályozása várhatóan jövő év elején hatályba lép.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!