A nemzeti légitársaság új üzletpolitikája szellemében mostantól a jegyek bruttó árát kommunikálja, ami minden tételt (jegyár, illetékek, egyéb díjak, online foglalású e-ticket esetében jegykezelési költség) tartalmaz, derül ki az mfor.hu-hoz eljuttatott közleményből.
A cég minden esetben oda-vissza útra szóló jegyeket hirdet, mivel érvelésük szerint "a vásárlók csak ez alapján tudják megítélni, hogy utazásuk ténylegesen mennyibe kerül". A nyugat-európai célállomásokon a légitársaság - igazodva a helyi piaci és kommunikációs elvárásokhoz - egyébként már évek óta a bruttó árat kommunikálja hirdetéseiben.
Mint ismert, a British Airways szeptember végétől tért át a teljes árat közlő hirdetésekre, a Wizz Air pedig május végétől hirdeti bruttó áron jegyeit egész hálózatán, így Magyarországon is.
Az áttérés a teljes áron történő reklámozásra azért vált szükségessé, mert az Európai Unió erre vonatkozó szabályozása várhatóan jövő év elején hatályba lép.
Menedzsment Fórum