2p

A Borsodi Sörgyár Zrt. kétfordulós tenderen megválasztotta a Borsodi sörcsalád kreatív ügynökségét, mely ezentúl a McCann Erickson lesz. A sörgyártó vállalat egy éves szerződést kötött az ügynökséggel.

A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott nyolc ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A McCann Erickson, a Young&Rubicam és az Akció kreatív koncepcióit fogyasztói kutatáson tesztelte a megbízó, mely eredményekre támaszkodva hozta meg döntését. A Borsodi Sörgyár Zrt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Ericksont választotta a Borsodi sörcsalád kreatív ügynökségének.

"Nem volt könnyű meghoznunk a végső döntést, hiszen mindhárom ügynökség kimagasló munkát végzett. Többszintű szempontrendszer alapján mérlegeltünk, végül a McCann Ericksonra esett a választás. Egyrészt azért, mert kiváló stratégiai gondolkodásmódról és lelkesedésről tettek tanúbizonyságot, másrészt ők fejlesztették ki a legerősebb kommunikációs stratégiát, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a Borsodi megvalósítsa hosszú távú piaci terveit Magyarországon" - mondta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. nemrégiben kinevezett marketing igazgatója.

A Young&Rubicamnak köszönhetően nem kevesebb, mint 24 kreatív és hatékonysági díjat nyert a márka, köztük Cannes-ban a Kreatív Oroszlánt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!