A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott nyolc ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A McCann Erickson, a Young&Rubicam és az Akció kreatív koncepcióit fogyasztói kutatáson tesztelte a megbízó, mely eredményekre támaszkodva hozta meg döntését. A Borsodi Sörgyár Zrt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Ericksont választotta a Borsodi sörcsalád kreatív ügynökségének.
"Nem volt könnyű meghoznunk a végső döntést, hiszen mindhárom ügynökség kimagasló munkát végzett. Többszintű szempontrendszer alapján mérlegeltünk, végül a McCann Ericksonra esett a választás. Egyrészt azért, mert kiváló stratégiai gondolkodásmódról és lelkesedésről tettek tanúbizonyságot, másrészt ők fejlesztették ki a legerősebb kommunikációs stratégiát, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a Borsodi megvalósítsa hosszú távú piaci terveit Magyarországon" - mondta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. nemrégiben kinevezett marketing igazgatója.
A Young&Rubicamnak köszönhetően nem kevesebb, mint 24 kreatív és hatékonysági díjat nyert a márka, köztük Cannes-ban a Kreatív Oroszlánt.