1p

Egyik legnagyobb riválisának, a McDonald's-nak a stratégiáját másolná le a Pizza Hut, KFC és Taco Bell gyorsétteremláncok tulajdonosa, a Yum Brands Inc. egy évnyi kiábrándítóan gyenge eredményei után.

A Yum Brands vezérigazgatója, David Novak elmondta, hogy a cég láncai új termékeket fognak bevezetni, például reggeliket, egészségesebb, minőségibb ételeket, italokat és menüket. Az új stratégia bevallottan a McDonald's korábbi sikeres lépéseinek lemásolása - írja az MSNBC.

A vezér szerint e technikák a vállalat kínai szárnyánál már beváltak. Az ottani KFC-k például hal- és marhatermékeket is kínálnak, míg az USA-ban főleg csirkét. A távol-keleti modell az amerikai szárny számára is mintául szolgálhatna.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!