1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A német Metro AG. nyerte azt a névharcot, amelyet brit versenytársával, a Tescóval folytatott a Metro név használatáért.

A német Metro a belső piac harmonizálásáért felelős uniós hivatalhoz fordult 1998-ban - ez a márkavédjegyekkel is foglalkozik az EU-ban -, hogy regisztrálja a Metro védjegyet. Ezt a Tesco ellenezte, mivel a brit lánc Tesco Metro néven üzemeltet egy saját hálózatot - az ide tartozó áruházai kisebbek a Tesco hipermarketeknél - főként autópályák mentén és városközpontokban.

A Tesco szerint neki már korábban joga volt a Metro név használatára.

A luxembourgi elsőfokú bíróság döntése szerint azonban a Tesco elmulasztotta a márkanév megújítását 2003-ban. Ezzel a bíróság semmissé nyilvánította a piacharmonzációs EU-hivatal döntését, amely szerint a német Metro nem jogosult a Metro név kizárólagos használatára.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!