2014. január 13. óta Szávuly Krisztián tölti be az Audience Marketing Manager pozíciót a Microsoft Magyarországnál. Az új vezető elsősorban a hazai applikáció fejlesztőket kívánja megszólítani megmutatva, milyen üzleti előnyökkel jár, ha Microsoft platformokat választanak. A Windows 8, a Windows Phone és a Windows Azure ígéretes üzleti lehetőségeket tartogatnak a hazai fejlesztői startup cégek számára.
A fejlesztők applikációi modern Windows telefonok és tabletek révén juthatnak el nagyszámú felhasználóhoz. Az új vezető feladatköre jól mutatja a Microsoft üzletstratégiájának megújulását: a Microsoft ma már nem csupán az irodai szoftvercsomagok piacvezető szállítója, hanem számítástechnikai eszközszállító és szolgáltató cég is egyben.
Szávuly Krisztián több mint 10 éves vezetői munkatapasztalattal rendelkezik értékesítési stratégiák kialakítása, marketing, online- és tartalommarketing területén, amelyet multikulturális munkakörnyezetben, az UPC Magyarországnál, a Magyar Telekomnál és a Sanománál szerzett meg.
A Microsoft DPE csapatának tagjaként a Microsoft platformok penetrációjának növelése lesz a legfontosabb feladata az IT szakemberek, egyetemi hallgatók, startup-ok, a független szoftverfejlesztők és forgalmazók körében, egyben ezek elvárásait is közvetíti majd a Microsoft menedzsmentje és fejlesztői felé. Ezzel Szávuly Krisztián kulcs szerepet tölt majd be a fent említett percepcióváltás megjelenítésében és gyakorlati megvalósításában. Mindez tovább növelheti a Microsoft platformok egyébként is magas elfogadottságát a vállalkozások és egyéni felhasználók körében.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.