A világ és Magyarország egyik vezető PR-cégénél kommunikációs stratégiák alkotása, digitális média megoldások kidolgozása, illetve CSR projektek szakmai felügyelete mellett az ügyfélkapcsolati tevékenység erősítése és üzletfejlesztési teendők várnak majd rá.
Karvalics Attila az elmúlt két és fél év során tevékeny szerepet játszott a MOL márka nemzetközi megújításában és az OMV kezdeményezte sikertelen felvásárlási kísérlet nemzetközi és hazai kommunikációjának – a magyar olajtársaság oldalán történő – koordinációjában.
A szakember mintegy 15 éves gyakorlattal rendelkezik a média, a márkaépítés, a marketingkommunikáció és a PR területén, különböző szervezetek külső-belső kommunikációjának irányításában. Németországban, Freiburgban kezdte karrierjét egy multinacionális gyógyszeripari vállalat marketingosztályán, a '90-es években az Invest in Hungary című angol nyelvű gazdasági magazint irányította kiadó-főszerkesztőként. A Molt megelőzően pedig a Coca-Cola Magyarország, illetve a Dreher Sörgyárak Kommunikációs- és Közkapcsolati Igazgatójaként dolgozott.
MBA diplomáját az Erasmus Egyetemhez tartozó Rotterdam School of Management-en szerezte 2003-ban.
További karrierhíreket az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában talál.