"Valóban érdeklődünk a Sagem iránt" - mondta el a francia Le Figaro című napilapnak Ronald Garriques a Motorola egyik üzletágvezetője. Az amerikai cég neve azután merült fel, hogy a francia cég anyavállalata, a Safran a közelmúltban azt közölte, fontolóra vette a Sagem eladását.
Az iparági elemzők a hír kapcsán a szektor konszolidációjáról beszélnek, amelynek első jelentősebb lépése ez az akvizíció lehet. Erre utal az Informa Telecoms and Media kutatócég nemrég publikált elemzése is, amely szerint globális mobiltelefon-eladások összege még milliárdos lesz jövőre, azonban megállhat a korábban tapasztalt nagyarányú bővülés. Mindez arra készteti a gyártókat, hogy innovatív dizájnnal és funkciókkal jelentkezzenek, amivel elérhetik azt a célt, hogy a vásárlók gyakran cseréljék mobiljaikat.

A trendeket illetően a szakértők úgy látják a kamera továbbra is a telefonok fontos jellemzője lesz, 2007-re a mobilok fele alkalmas lesz fényképezésre, felvételek készítésére. A mobiltévé új lehetőségként jelenik meg a gyártók számára annak ellenére, hogy maradtak kérdések a használatával kapcsolatosan. Még nem tudni, mennyire lesz népszerű az előfizetők körében, akik otthon is elérhetnek hasonló szolgáltatást.