4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Elindult vasárnap Hajdú Péter új showműsora, ami csak a Nagy Duett nézőinek egy részét tudta megtartani.

Továbbra is kétarcú a TV2, a hétköznap estéken csak a nagyobb kábelcsatornákkal van versenyben. A hétvégéken azonban immár harmadik hete – a Kismenők és a Nagy Duett indulása óta – remekel. Ezúttal sem volt ez másképp, a program annyiban változott, hogy elindult Hajdú Péter új műsora, a Showtime, ami tovább javította a csatorna vasárnapi eredményét. Igaz, a showműsor számai elmaradtak az előtte futott produkció mutatóitól, hiszen nem csak nézőszámban, de a tévék előtt ülők arányában sem tudta a Nagy Duettet megközelíteni.

Ha már kettőség, akkor érdemes arra is néhány szót vesztegetni, hogy a TV2 húzóműsorai, vagyis a fent említett Nagy Duett, Kismenők és Showtime mennyivel nagyobb arányban éri el a nézőket a teljes lakosságban, mint a hirdetőknek fontos 18-49 év közöttiek körében. A legsikeresebbnek számító Nagy Duett esetében egyébként még akár akceptálhatónak is mondhatnánk a 3,3 százalékpontos különbséget (a teljes lakosságban a nézők 31,1 százaléka követte a programot, míg a 18-49 éveseknél 27,8 százalék volt az arány). A Kismenőknél viszont 6,4, míg a Showtime esetében 6,1 százalékpontos volt a differencia. Korábban persze az RTL Klubnál is láthattunk a legnagyobb nézettségű műsorok esetében ilyen irányú eltérést, most viszont a másik irányba billent a mérleg nyelve, hiszen az Éjjel-nappal Budapest, a Farm vagy a Gyertek át szombat este! esetében is azt láthattuk, hogy a fiatalabbak nézik szívesebben. (Azt persze hozzátehetjük, hogy a hazai jövedelmi viszonyok alapján a TV2 által favorizált 18-59-es korcsoport sokkal jobban megfelelne a kereskedelmileg fontos célcsoportnak, mint a mostani 18-49-es – szerk.)

Ami a Showtime-ot illeti, külsőségeiben, díszletében az ismert nagy külföldi beszélgetős műsorokhoz próbált felzárkózni. A műsornak persze kiütköztek a gyengeségei, amely annak idején a Frizbi pályáját is meghatározta. Hajdú Péter továbbra sem tűnik annak a karizmatikus, humoros figurának, aki egy ilyen másfélórás showműsort el tudna vinni. A műsor mellett szól, hogy ha túllépnek azon, hogy a TV2 saját műsorait "keresztbe promózzák", akkor kéthetente még itthon is össze lehet szedni annyi érdekesebb történetet és szereplőt, akikre kíváncsiak lesznek a nézők. Ahogy az is, hogy a Nagy Duett vélhetőleg folyamatosan szállítja a nézőket, akiket "csak meg kellene tartani".

A következő időszakban hétvégenként az RTL is erősíteni készül, igaz a három új műsor közül egyik sem az esti időszakban kerül majd adásba. Vasárnap délelőttönként láthatják a nézők A segítség házhoz jön című életmódváltó műsort, míg szombaton kora délutánonként a Fitt Mánia kerül majd adásba. A Kisdumások szintén szombatonként jelentkezik, melyben a Heti Hetes-ben szereplő, Hajdú Steve teszi fel ügyeletes nagybácsiként a hét aktuális kérdéseit, amire négy 6 és 10 év közötti kisdumás válaszol.

Ebben világelső a felcsúti foci


Ezeknél persze könnyen lehet, hogy sokkal izgalmasabb lesz a Viasat3 új műsora, az Ádám keresi Évát. Ez lesz ugyanis Magyarország első meztelen valóságshow-ja. A műsor egyébként a korábban megismert műsorok közül az Éden Hotelhez hasonlít leginkább, hiszen egy idilli, trópusi környezetben forgott párválasztós realityről van szó. A csavar az lesz, hogy a szereplők ruha nélkül szerepelnek majd benne. Ráadásul kitakarás nélkül mutatják a szereplőket, ami az este 10 órás kezdés ellenére is „meredeknek tűnik”.

Ami pedig a múlt hét számait illeti, főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban hét estéből hatot nyert meg az RTL Klub, míg vasárnap a TV2-t választotta a legtöbb néző. Az RTL átlagos közönségaránya 20,2 százalékos volt. Eközben a TV2-t átlagosan a készülékek előtt ülők 11,8 százaléka nézte. Egymással versengett az RTL-csoport két kábeltévéje, a F+ (5,7% SHR) és a Cool (5,4% SHR). A Viasat3 (3,3% SHR) és a Duna TV (2,6% SHR) zárta ezúttal is a sort.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!