1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Stabilizálódott a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok piaca, kiskereskedelmi forgalmuk nem változott az előző évhez viszonyítva, mintegy 300 milliárd forintot ért el tavaly március és az idén február között, a mennyiséget nézve 1 százalékkal nőtt - állapította meg a Nielsen piackutató vállalat.

A piackutató csütörtöki közleménye szerint a legnagyobb forgalmú 20 vegyiáru kategória közül értékben kiemelkedően, 4-8 százalékkal nőtt a toalett papír, papírzsebkendő, arc- és szemránckrém, továbbá a konyhai törlőkendő bolti eladása. Megugrott, 41 százalékkal nőtt a rovarirtók értékesítése is, mivel a tavalyi csapadékos tavasz és nyár kedvezett a szúnyogok és más rovarok elszaporodásának.

A Nielsen szerint az élelmiszerekhez képest jóval koncentráltabb a vegyiáruk értékesítése, amiből hipermarketre, az értékben mért eladásokból 39 százalék jutott, a legutóbbi tizenkét hónap során. Mivel a drogéria piaci részesedése 27 százalékra nőtt, ez a két bolttípus viszi el a forgalom kétharmadát.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!