1p

Átalakítja észak-amerikai értékesítési és marketingmenedzsmentjét, valamint a Nissan korábbi értékesítési vezetőjét nevezi ki egyik kiskereskedelmi csatornájának élére a General Motors, jelentette be a vállalat.

A legnagyobb amerikai autógyártó négy értékesítési csatornába rendezi nyolc márkáját, melytől a hatékonyság javulását várja a cég. Az új struktúrában az összes, eladásokért felelős vezető Mark LaNeve-nek, a társaság észak-amerikai értékesítési igazgatójának jelent majd.

A vállalat továbbá bejelentette, hogy a Nissan korábbi észak-amerikai értékesítési és marketingvezetőjét, Mark McNabbot nevezte ki egyesült államokbeli prémium márkáiért (Cadillac, Hummer és a Saab) felelős alelnökének, számol be a Reuters hírügynökség.

McNabb április 21-től csatlakozik a General Motors-hoz. A Nissan márciusban jelentette be a szakember távozását, miután a japán autógyártó Dél-Kaliforniából Nashville-be helyezte át a helyi főhadiszállását.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!