A vállalat bevétele 435 millió Ft volt 2002-ben. "Cégünk évről-évre 20 százalékkal növelte forgalmát – mondotta Szántó Péter, a Noguchi vezetője. – Az adatok szerintem valójában még jobbnak mondhatók, mert a céghez kötődő leányvállalatok még további 25 milliós forgalmat generáltak. Idén, a pr-piac pangása idején is növekedünk. Mindez a huszonkét fős kitűnő csapatnak és a tizenöt jelentős ügyfélnek köszönhető. Hogy ilyen sok ügyfelet tudunk kiszolgálni, a Magyarországon ma még szokatlan japán munkaszervezési módszer, a mátrix szervezet stratégiai alkalmazásának köszönhető." Szántó elmondotta, hogy az eddigi pénzügyi adatok szerint az idei évben is legalább 10-15 százalékos forgalomnövekedésre számít a Noguchi.
A Noguchi a piacvezető pr cég
A Figyelő TOP 200 magyar vállalatokról szóló kiadványának ranglistája szerint, amelyet a cégbírósági/igazságügyi minisztériumi éves mérleg-adatok alapján állítanak össze, ebben az évben ismét a Noguchi Communications a piacvezető magyar pr-cég.