2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem okozott nagy meglepetést a European Brand Institute listája: hasonlóan más felmérésekhez, a Nokia lett az elsőszámú európai márka. A mobilcég neve a felmérés szerint 32,22 milliárd eurót ér.

Európában a Nokia a legértékesebb márka 32,22 milliárd euróval a bécsi székhelyű European Brand Institute idei listája szerint. A második helyen a Vodafone áll 22,55 milliárd euróval, a harmadik a Mercedes 10,94 milliárddal. Az intézet mintegy három ezer vállalat márkáját elemezte 24 országban, 16 ágazatban.

A márkák értékességének szempontjából a legsikeresebb ágazat az autóipar (ahol Mercedes lett az első), a második helyezett az üzleti szolgáltatás (a szektor legjobbja az SAP), a harmadik a fogyasztási cikk üzletág (a legértékesebb márával itt az Unilever büszkélkedhet).

A felmérésből kiderül, hogy a 16 legértékesebb márkából nyolcat németországi, hármat brit cégek állítanak elő, s a márkák több mint fele napi szükségleteket elégít ki. Az elemzés külön kiemeli a kelet-európai országokat, ahol az orosz Beeline távközlési vállalat, és a szlovén Gorenje lett a listavezető.

A legtekintélyesebbnek tartott nemzetközi lista is a közelmúltban látott napvilágot, amely szerint a világ legértékesebb márkája a Coca-Cola. Az üdítőital-gyártó céget a Microsoft, az IBM, a GE és a Nokia követte az Interbrand által összeállított legértékesebb márkák listáján.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!