3p

16 európai országra terjedt ki idén a Reader's Digest Európai Megbízható Márkák felmérése, melyen ismét a Nokia bizonyult az egyik kedvencnak. A mobilcég mellett a Nivea ért el saját kategóriájában mindenütt első helyet.

Az évről évre bővülő számú kategóriában zajló felmérés során a magyarországi lajstromban idén 35 kategória szerepelt. Ezek közül 20 a felmérésben résztvevő összes európai országra kiterjed, 15 pedig csak saját hazánkra.

A 16 európai országra  kiterjedő (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország) felmérésben a pálmát ismét a Nokia vitte el. A Reader's Digest olvasói immáron nyolcadik alkalommal szavaztak bizalmat ezen cég mobiltelefonjainak az Európai Megbízható Márkák átfogó felmérésben. Kiemelkedő eredmény, hogy 2001 óta a Nokia Európa-szerte verhetetlen a mobiltelefonok kategóriájában.

Hanem is ilyen régóta, de stabilan őrzi vezető pozcióját a Nivea is. 2005 óta megállíthatatlan ugyanis a márka a bőrápolás kategóriában, és idén mind a 16 országban a kék dobozos termékekre szavazott az olvasók többsége.

A Canon igen közkedvelt fényképezőgép márka egész Európában, a megkérdezett magyar előfizetők többsége is ebben bízik, idén 13 országban végzett kategóriája élén. Ami a gépkocsikat illeti a lap magyar olvasói már nyolcadik éve hűek az Opelhez, a hollandokkal együtt. Idén is nyert a német gépkocsi, mely 2001 óta nem talál legyőzőre.

Nincs változás az élen tavalyhoz képest mobilszolgáltatók tekintetében, a Reader's Digest magazin magyar válaszadói úgy érzik, a T-Mobile tényleg mindig velük van. A kategóriát újfent ők nyerték. Az internet egyre nagyobb szerepet játszik életünkben, a felmérésben részt vevők többsége a T-Online-hoz fordulna, ha szeretne a világhálóra csatlakozni.

Ugyan a választék évről évre nő, a bankok kategóriájában az OTP Bank nem talált legyőzőre idén sem. Ebben a kategóriában immáron nyolcadik alkalommal az OTP Bankot választotta meg a legmegbízhatóbb banknak a Reader’s Digest magazin magyar olvasótábora.

Az Avon nagyon népszerű dekorkozmetikum márka Közép-Kelet-Európában: a magyarok mellett a cseh, a lengyel, a román és az orosz előfizető hölgyek is szeretik használni termékeiket. Úgy tűnik, a válaszadók Magyarországon, Csehországban, Franciaországban, Hollandiában, Romániában és Spanyolországban is az Ariel mosóporban bíznak a makacs foltok elleni harcban.

A sörök kategóriájában idén is a Borsodi volt a magyarok kedvence, míg alegmegbízhatóbb ásványvíz kategóriájákat több éve nem változott, idén is a Szentkirályi nyerte el a magyar olvasók kegyeit. Érdekesség, hogy a gabonapehely kategóriában, 15 országban a Kellog's vagy a Nestlé nyert, de nem Magyarországon: a magyarok egyedülálló módon egy hazai termékre, a Cerbonára voksoltak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!