Az évről évre bővülő számú kategóriában zajló felmérés során a magyarországi lajstromban idén 35 kategória szerepelt. Ezek közül 20 a felmérésben résztvevő összes európai országra kiterjed, 15 pedig csak saját hazánkra.
A 16 európai országra kiterjedő (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország) felmérésben a pálmát ismét a Nokia vitte el. A Reader's Digest olvasói immáron nyolcadik alkalommal szavaztak bizalmat ezen cég mobiltelefonjainak az Európai Megbízható Márkák átfogó felmérésben. Kiemelkedő eredmény, hogy 2001 óta a Nokia Európa-szerte verhetetlen a mobiltelefonok kategóriájában.
Hanem is ilyen régóta, de stabilan őrzi vezető pozcióját a Nivea is. 2005 óta megállíthatatlan ugyanis a márka a bőrápolás kategóriában, és idén mind a 16 országban a kék dobozos termékekre szavazott az olvasók többsége.
A Canon igen közkedvelt fényképezőgép márka egész Európában, a megkérdezett magyar előfizetők többsége is ebben bízik, idén 13 országban végzett kategóriája élén. Ami a gépkocsikat illeti a lap magyar olvasói már nyolcadik éve hűek az Opelhez, a hollandokkal együtt. Idén is nyert a német gépkocsi, mely 2001 óta nem talál legyőzőre.
Nincs változás az élen tavalyhoz képest mobilszolgáltatók tekintetében, a Reader's Digest magazin magyar válaszadói úgy érzik, a T-Mobile tényleg mindig velük van. A kategóriát újfent ők nyerték. Az internet egyre nagyobb szerepet játszik életünkben, a felmérésben részt vevők többsége a T-Online-hoz fordulna, ha szeretne a világhálóra csatlakozni.
Ugyan a választék évről évre nő, a bankok kategóriájában az OTP Bank nem talált legyőzőre idén sem. Ebben a kategóriában immáron nyolcadik alkalommal az OTP Bankot választotta meg a legmegbízhatóbb banknak a Reader’s Digest magazin magyar olvasótábora.
Az Avon nagyon népszerű dekorkozmetikum márka Közép-Kelet-Európában: a magyarok mellett a cseh, a lengyel, a román és az orosz előfizető hölgyek is szeretik használni termékeiket. Úgy tűnik, a válaszadók Magyarországon, Csehországban, Franciaországban, Hollandiában, Romániában és Spanyolországban is az Ariel mosóporban bíznak a makacs foltok elleni harcban.
A sörök kategóriájában idén is a Borsodi volt a magyarok kedvence, míg alegmegbízhatóbb ásványvíz kategóriájákat több éve nem változott, idén is a Szentkirályi nyerte el a magyar olvasók kegyeit. Érdekesség, hogy a gabonapehely kategóriában, 15 országban a Kellog's vagy a Nestlé nyert, de nem Magyarországon: a magyarok egyedülálló módon egy hazai termékre, a Cerbonára voksoltak.