1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Polaroid több reklámügynökség felkeresésével újra kívánja gondolni reklámstratégiáját- adta hírül az adweek.com. Az átgondolás hátrányosan érintheti a Leo Burnett-et, amely a közelmúltban vesztette el a Royal Philips Electronics 600 millió dolláros globális marketingbüdzséjét.

A Polaroid több reklámügynökség felkeresésével újra kívánja gondolni reklámstratégiáját- adta hírül az adweek.com. Az átgondolás hátrányosan érintheti a Leo Burnett-et, amely a közelmúltban vesztette el a Royal Philips Electronics 600 millió dolláros globális marketingbüdzséjét.

A Polaroid szóvivője, Skip Colcord tájékoztatása szerint a Polaroid időként újra kívánja gondolni reklámtevékenységét, ezért döntött a kiválasztott cégek megkeresése mellett. 2000 májusától a Polaroid reklámügynöksége a Leo Burnett, valamint a szintén Chicago-i székhelyű Starcom, amelyek éves szintén 150 millió dolláros büdzsé felett rendelkeznek, ebből 50 milliót az amerikai piacon költenek el.


Kapcsolódó hír:
A Leo Burnett magyarországi leányvállalata, a Leo Burnett Budapest lett az Év Ügynöksége a Kreatív Reklámversenyen.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!