A Polaroid több reklámügynökség felkeresésével újra kívánja gondolni reklámstratégiáját- adta hírül az adweek.com. Az átgondolás hátrányosan érintheti a Leo Burnett-et, amely a közelmúltban vesztette el a Royal Philips Electronics 600 millió dolláros globális marketingbüdzséjét.
A Polaroid szóvivője, Skip Colcord tájékoztatása szerint a Polaroid időként újra kívánja gondolni reklámtevékenységét, ezért döntött a kiválasztott cégek megkeresése mellett. 2000 májusától a Polaroid reklámügynöksége a Leo Burnett, valamint a szintén Chicago-i székhelyű Starcom, amelyek éves szintén 150 millió dolláros büdzsé felett rendelkeznek, ebből 50 milliót az amerikai piacon költenek el.
Kapcsolódó hír:
A Leo Burnett magyarországi leányvállalata, a Leo Burnett Budapest lett az Év Ügynöksége a Kreatív Reklámversenyen.
A Polaroid átgondolja
A Polaroid több reklámügynökség felkeresésével újra kívánja gondolni reklámstratégiáját- adta hírül az adweek.com. Az átgondolás hátrányosan érintheti a Leo Burnett-et, amely a közelmúltban vesztette el a Royal Philips Electronics 600 millió dolláros globális marketingbüdzséjét.