Az új társaság létrehozója a PC volt stratégiai igazgatója, majd a Hírszerzőnél ugyanezt a pozíciót betöltő Bradács András, a tanácsadói csapatot vezető kreatív igazgató, Bognár Ákos és két senior tanácsadó, Kálmán Bence és Tóth György. Az Image Factory ötödik alapítója, Kálmán Zsuzsa kommunikációs szakember, újságíró, derül ki a cég közleményéből.
Az üzleti és politikai kommunikációs tanácsadás és a kampánymenedzsment területén többéves tapasztalatot szerzett szakemberek azért döntöttek az önálló cég alapítása mellett, mert úgy érezték: friss gondolataikat, kreatív ötleteiket és módszereiket egy önálló, ideológiafüggetlen cégben tudják megvalósítani. Az Image Factory tervei szerint friss színt hoz a hazai kommunikáció világába: stratégiai gondolkodással, kreatív ötletekkel és az új média kihasználásával segíti ügyfelei imázsépítését.
Az Image Factory szolgáltatásai a hatékony kommunikációhoz szükséges tevékenységek legkülönbözőbb területeit ölelik fel, így foglalkozik stratégiai kommunikációs tervezéssel, napi kommunikációs tanácsadással, média- és kampánymenedzsmenttel, profilépítéssel, válságkommunikációval, településmarketinggel, kommunikációs audittal, és online arculatépítéssel is.