1p

Egy-egy járművön a Porsche sportautógyár keresi a legtöbbet, a B und D-Forecast felmérése szerint 21 799 eurót.

Versenytársaival összehasonlítva a stuttgarti Porsche sportautógyár keresi a legtöbbet egy-egy autón. A B und D-Forecast gazdaságkutató intézet felmérése szerint a Porschénak minden egyes eladott autón 21 799 euró adózás előtti haszna van. Ez kilencszer annyi, mint a második helyezett BMW-é, ahol a hasonló adat autónként csupán 2475 euró.

A harmadik helyezett Toyotánál 1684, az Audinál 1580, a DaimlerChryslernél (Mercedes és Chrysler) 708, a Volkswagennél 332 euró az egy autóra jutó adózás előtti eredmény. A Porsche a 2005/2006-os üzleti évben 97 ezer autót értékesített, az adó előtti eredmény rekord nagyságú, 2,11 milliárd euró volt.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!