2p

A 96.4 Roxy Rádió három hónap alatt saját célcsoportjában a leghallgatottabb rádióvá vált Budapesten.

Az elmúlt három hónapban több változás is történt a Roxy életében. Az új zenei struktúrának köszönhetően a 18-34 korosztályban a legtovább hallgatott rádió lett Budapesten a Szonda Ipsos 2007 áprilisi felmérése szerint.

A Roxyt az említett korosztály átlagosan 252 percig hallgatta naponta. A budapesti 18-34 éves korosztály 21,2 százaléka kapcsolt (share) a kereskedelmi rádióra áprilisban. Ezt követte a Rádió1 13,6 százalékkal.

Fej-fej mellett áll a két adó a hirdetési piac szempontjából sokkal lényegesebbnek tartott elérést (reach) tekintve, míg ugyanis a Roxy esetében a Szonda-Ipsos 13,9, addig a Rádió 1-nél 13,6 százalékot mért. A piackutató intézet szakemberei ugyanakkor annak a véleményüknek adtak hangot, hogy egyhavi adatok közzététele nem szerencsés, mivel ezek kapcsán a szignifikancia nem biztosítható, így az ilyen adatok félrevezetőek lehetnek. (szerk.)

A közeljövőben további változások is várhatóak a rádió programszerkezetében, áll a Roxy szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.

A Roxy Rádió 2007. február 1-től új tulajdonosi kézbe került. Mark és Marilyn Wodlinger neve nem ismeretlen a szakmában; több rádiót is sikerre vittek már.

Menedzsment Fórum


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!