Az elmúlt három hónapban több változás is történt a Roxy életében. Az új zenei struktúrának köszönhetően a 18-34 korosztályban a legtovább hallgatott rádió lett Budapesten a Szonda Ipsos 2007 áprilisi felmérése szerint.
A Roxyt az említett korosztály átlagosan 252 percig hallgatta naponta. A budapesti 18-34 éves korosztály 21,2 százaléka kapcsolt (share) a kereskedelmi rádióra áprilisban. Ezt követte a Rádió1 13,6 százalékkal.
Fej-fej mellett áll a két adó a hirdetési piac szempontjából sokkal lényegesebbnek tartott elérést (reach) tekintve, míg ugyanis a Roxy esetében a Szonda-Ipsos 13,9, addig a Rádió 1-nél 13,6 százalékot mért. A piackutató intézet szakemberei ugyanakkor annak a véleményüknek adtak hangot, hogy egyhavi adatok közzététele nem szerencsés, mivel ezek kapcsán a szignifikancia nem biztosítható, így az ilyen adatok félrevezetőek lehetnek. (szerk.)
A közeljövőben további változások is várhatóak a rádió programszerkezetében, áll a Roxy szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
A Roxy Rádió 2007. február 1-től új tulajdonosi kézbe került. Mark és Marilyn Wodlinger neve nem ismeretlen a szakmában; több rádiót is sikerre vittek már.