A társaság egy órán belüli késési mutatói az elmúlt egy évben átlag 98 és 100 százalék között alakultak, míg az on time (azaz a menetrendben meghatározott időt) tekintve 90 százalék körül mozogtak. (Utóbbi legfeljebb 15 perces késést jelent.)
A SkyEurope utasforgalma évről évre dinamikusan növekszik: a 2006. decemberrel záruló 12 hónapos időszakban 2,74 millió utast szállított a cég, ami 48,4 százalékos növekedést jelent összehasonlítva az előző 12 hónap adatával.
A bővülést Borsos György, a társaság magyarországi igazgatója a prágai új bázis beindításának és az üzemeltetést pontosan áttekintő programnak tulajdonította. Emellett szerepe volt benne annak, hogy december elején együttműködési megállapodást írtak alá a Hahn Airrel, amelynek alapján a világ négy legnagyobb globális helyfoglalási rendszerén keresztül is elérhetővé válnak a társaság elektronikus jegyei. Ezáltal a világ hetven országában több mint 80 ezer utazási irodában lehet a SkyEurope járataira helyet foglalni.
Borsos György elmondta azt is, hogy az utasok mintegy 25 százaléka üzleti céllal utazik, a magyar és külföldi utazók aránya pedig 50-50 százalék. Borsos György hozzátette: a cél, hogy növeljék a külföldiek arányát.
A SkyEurope 2001. szeptember 6-án alakult. Jelenleg összesen 73 útvonalon 37 célállomásra, 19 európai országba repül 16 Boeing-737-es repülőgépből álló flottájával. A cég papírjait 2005 óta jegyzik a varsói és a bécsi tőzsdén.
Menedzsment Fórum