3p

A Sólyom cégcsoport egy új, minőségi, prémium magyar brandet szeretne létrehozni és bevezetni Magyarországon, a jövőben számos céggel tervez együttműködési megállapodást kötni a sport, és a kultúra területén is.

Lucsik János, a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. (Sólyom holding) ügyvezető igazgatója a cég hétfői, bemutatkozó sajtótájékoztatóján kiemelte: a vállalat egyik feladata az új magyar légitársaság zavartalan és üzemszerű működésének biztosítása, de emellett az új magyar védjegy, a Sólyom magyarországi bevezetése is a fontos célkitűzésük.

A Sólyom holding májusban jött létre, kizárólagos tulajdonosai Vágó József, Hurtyák Róbert és Lucsik János. A holdingnak jelenleg 16 vállalata van, köztük a Sólyom Hungarian Airways Kft., a cégcsoport 2017 végére 2000-2500 munkavállalót szeretne foglalkoztatni Magyarországon - ismertette a Sólyom holding ügyvezető igazgatója.

A Sólyom holding a Sólyom légitársaság kiszolgálása mellett önálló piaci szereplőként is szeretne megjelenni Magyarországon - hangsúlyozta Lucsik János. Hozzátette: a Sólyom attól lesz új magyar prémium brand, hogy magyar termékeket fog forgalmazni, elsősorban magyar beszállítókkal dolgozik, magyar munkahelyeket teremt és az országban fizet adót.

Lucsik János elmondta, mivel elkötelezettek a prémium minőségű magyar termékek és szolgáltatások iránt, meghirdették minősített beszállítói adatbázisukat. Tudomásuk szerint ez az első olyan minősített adatbázis a világon, amelyet egy légitársaság hozott létre annak érdekében, hogy biztosítsa a lehetőséget mindazon mikro, kis- és közepes vállalkozások számára, amelyek beszállítói szeretnének lenni - hangsúlyozta az ügyvezető igazgató.

Az adatbázis célja, hogy megcélozzák azokat a kisebb vállalkozásokat, amelyek minőségi magyar terméket állítanak elő. Példaként említette a Sólyom Air Építőipari Beruházó és Beruházás Bonyolító Kft.-t is, amelyben a tervek szerint 2013 végéig legalább 50-100 munkavállaló kezd el dolgozni, és amelynek fő profilja a magasépítés lesz.

Lucsik János a sajtótájékoztatón bejelentette: a Sólyom holding stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Naturalle termékeket forgalmazó Sales One Kft.-vel, és hétfőtől az üzletekbe kerülnek a Naturalle Sólyom logóval ellátott termékei. Az ügyvezető igazgató hozzátette, hogy a Sólyom holding üzletrészt vásárolt a Sales One Kft.-ben. A cég meggyőzte a Sólyom holdingot arról, hogy lehet Magyarországon, magyar alapanyagokból prémium termékeket előállítani, és kifejezetten jó ár-érték aránnyal értékesíteni - emelte ki Lucsik János.

A sajtótájékoztatón kiosztott tájékoztató szerint a Sales One Kft. 2012 novemberében jött létre élelmiszer-ipari termékek magyarországi forgalmazására, és március óta dolgoztak az új magyar élelmiszermárka megalkotásán.

Kenyeres Sándor, a Sales One Kft. ügyvezető igazgatója a sajtótájékoztatón elmondta: alig fél év alatt 4 millió terméket értékesítettek, és forgalmuk megközelítette az egymilliárd forintot. Jelezte: jelenleg finomlisztet, napraforgó olajat és lekvárt forgalmaznak, de nemsokára energiaitaluk is a piacra kerül, és még az idén további termékek bevezetését tervezik.

Lucsik János kérdésre válaszolva elmondta: adatbázisukban már több százan érdeklődtek a feltételekről.

Az ügyvezető igazgató arra a kérdésre üzleti titokra hivatkozva nem válaszolt, hogy milyen befektetők állnak a holding mögött, de kiemelte, hogy a céget a három tulajdonos működteti, és ők finanszírozták azokat a költségeket, amelyek a holding működtetéséhez szükségesek voltak.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!