Hozzátette: 2007-ben 2,6-2,7 millió mobiltelefont adtak el a gyártók a magyar piacon, ami tíz százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
Wágner Tibor kifejtette: a Sony Ericsson nagyon jó évet zárt, hiszen tavaly adta el a legtöbb készüléket Magyarországon.
A társaság saját számításai szerint a Nokia mögött a második a magyar piacon.
A mobiltelefon-gyártó az idén is őrizni akarja pozícióját, ezt részben egy új, az XPERIA márkanevű, a multimédiás szórakozást és az internetes kommunikációt egyesítő készülék forgalmazásától reméli.
A Sony Ericssoné a magyar mobilpiac negyede
A Sony Ericsson tavaly a világpiacon elérte a tíz százalékos részesedést, míg Magyarországon a mobilkészülék-piac negyedét mondhatja magáénak - mondta Wágner Tibor, a társaság közép-európai igazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.