1p

A Sony Ericsson tavaly a világpiacon elérte a tíz százalékos részesedést, míg Magyarországon a mobilkészülék-piac negyedét mondhatja magáénak - mondta Wágner Tibor, a társaság közép-európai igazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.

Hozzátette: 2007-ben 2,6-2,7 millió mobiltelefont adtak el a gyártók a magyar piacon, ami tíz százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

Wágner Tibor kifejtette: a Sony Ericsson nagyon jó évet zárt, hiszen tavaly adta el a legtöbb készüléket Magyarországon.

A társaság saját számításai szerint a Nokia mögött a második a magyar piacon.

A mobiltelefon-gyártó az idén is őrizni akarja pozícióját, ezt részben egy új, az XPERIA márkanevű, a multimédiás szórakozást és az internetes kommunikációt egyesítő készülék forgalmazásától reméli.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!