1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az NBA legtehetségesebb játékosának kikiáltott újoncával kötött szerződést a Coca-Cola. LeBron James a cég két brandje a Sprite és Powerade hirdetéseiben fog feltűnni.

Az elsőszámú üdítőital gyártó lépését két dologgal indokolták a szakemberek. Egyrészt az ifjú titán ugyan csak ősszel mutatkozik be a ligában, de már most is óriási népszerűségnek örvend. Másrészt a Coca-Cola sürgősen új arcot kívánt a márkákhoz kapcsolni, miután Kobe Bryant az eddigi elsőszámú szponzoráltjuk nemi erőszak vádjával kerül bíróság elé.

Jamesnek egyébként nem ez az első nagy szponzori szerződés, hiszen 90 millió dollárért viseli majd a Nike termékeit.

Kapcsolódó anyagok
Gyerekekre szórja a szponzorpénzeit a Nike
1,4 milliárd a kedvenceknek
Kockázatok és mellékhatások - Kobe Bryant és a szponzorok
Egy szponzor már ugrott


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!