Az elsőszámú üdítőital gyártó lépését két dologgal indokolták a szakemberek. Egyrészt az ifjú titán ugyan csak ősszel mutatkozik be a ligában, de már most is óriási népszerűségnek örvend. Másrészt a Coca-Cola sürgősen új arcot kívánt a márkákhoz kapcsolni, miután Kobe Bryant az eddigi elsőszámú szponzoráltjuk nemi erőszak vádjával kerül bíróság elé.
Jamesnek egyébként nem ez az első nagy szponzori szerződés, hiszen 90 millió dollárért viseli majd a Nike termékeit.
Kapcsolódó anyagok
Gyerekekre szórja a szponzorpénzeit a Nike
1,4 milliárd a kedvenceknek
Kockázatok és mellékhatások - Kobe Bryant és a szponzorok
Egy szponzor már ugrott
A Sprite is cserélt
Az NBA legtehetségesebb játékosának kikiáltott újoncával kötött szerződést a Coca-Cola. LeBron James a cég két brandje a Sprite és Powerade hirdetéseiben fog feltűnni.