2p

Március 1-jétől megújult struktúrában működik a Danubius Sales House. Új részleg alakult a kereskedelmi osztályon belül.

A new revenue generation feladata a rádió promóciós aktivitásainak koordinálása, új termékek és szolgáltatások kialakítása, valamint üzletfejlesztés. Az osztály vezetője Vajda Judith a TV2-ből érkezett, ahol a promóciós marketing osztály irányítását végezte. Ezt megelőzően 3 éven keresztül szert tett rádiós tapasztalatokra is. Az újonnan létrehozott stratégiai trade marketing pozíció az értékesítési csapat, valamint a new revenue generation osztály támogatását szolgálja. Célja a kutatási adatok, iparági tendenciák követése és elemzése, továbbá ide tartozik a B2B kommunikáció is.

A stratégiai trade marketing feladatokért, Pesthy Krisztián felel. Az új munkatárs korábban médiaügynökségnél szerzett tervezői és vásárlói tapasztalatokat, valamint a Warner Home Video marketingkommunikációs menedzsere volt.

Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser pozícióban erősíti az értékesítési csapatot Macskássy Ádám, aki korábban a 168óra, a Népszabadság és a Metro hírújságnál volt felelőse az ügynökségi kapcsolattartásnak. A programmal történő szorosabb együttműködés jegyében a marketing feladatok ellátása is átalakult. A Danubius Rádió kommunikációját meghatározó márkamenedzseri pozíciót április 3-ától új kolléga tölti be. A változások az értékesítés, a promóciós és marketingtevékenység hatékonyabb összehangolását szolgálják, továbbá célja a proaktív értékesítés háttérbázisának megerősítése ügyfeleink professzionális kiszolgálásának érdekében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!