A new revenue generation feladata a rádió promóciós aktivitásainak koordinálása, új termékek és szolgáltatások kialakítása, valamint üzletfejlesztés. Az osztály vezetője Vajda Judith a TV2-ből érkezett, ahol a promóciós marketing osztály irányítását végezte. Ezt megelőzően 3 éven keresztül szert tett rádiós tapasztalatokra is. Az újonnan létrehozott stratégiai trade marketing pozíció az értékesítési csapat, valamint a new revenue generation osztály támogatását szolgálja. Célja a kutatási adatok, iparági tendenciák követése és elemzése, továbbá ide tartozik a B2B kommunikáció is.
A stratégiai trade marketing feladatokért, Pesthy Krisztián felel. Az új munkatárs korábban médiaügynökségnél szerzett tervezői és vásárlói tapasztalatokat, valamint a Warner Home Video marketingkommunikációs menedzsere volt.
Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser pozícióban erősíti az értékesítési csapatot Macskássy Ádám, aki korábban a 168óra, a Népszabadság és a Metro hírújságnál volt felelőse az ügynökségi kapcsolattartásnak. A programmal történő szorosabb együttműködés jegyében a marketing feladatok ellátása is átalakult. A Danubius Rádió kommunikációját meghatározó márkamenedzseri pozíciót április 3-ától új kolléga tölti be. A változások az értékesítés, a promóciós és marketingtevékenység hatékonyabb összehangolását szolgálják, továbbá célja a proaktív értékesítés háttérbázisának megerősítése ügyfeleink professzionális kiszolgálásának érdekében.