Az akvizícióval a Telecom Italia válik Németország második legnagyobb internetszolgáltatójává körülbelül 3,2 internet-előfizetővel. A vállalat összesen 9 millió szélessávú-előfizetővel bír Európa négy országában.
A szolgáltató cég a jövőben a szélessávú internet- és médiaszolgáltatásokra akar fókuszálni - derül ki a vállalat szeptember 11-én bejelentett stratégiai tervéből.
A Telecom Italia piaci részesedése 11 százalékkal csökkent ez évben, a vállalat körülbelül 41,3 milliárd eurós piaccal rendelkezik; várakozásai alapján a német ADSL-előfizetők száma 22 millióval fog növekedni 3 éven belül a június végén mért 12 millióról.
A megállapodás részét képezi, hogy az AOL együttműködik a Telecom Italiával az ügyfelek kiszolgálásában és mindkettőjük márkaneve szerepel majd a termékeken. A vállalatok várakozásai alapján a tranzakció 4-6 hónapon belül zárul le - írja a Bloomberg.