A Telenor Magyarország vizsgálja annak lehetőségét, hogyan tudja mérsékelni költségeit, mivel ilyen piaci körülmények drámai nyomást jelentenek az üzleti lehetőségekre - mondta. "Megpróbálunk a beszállítóinknál kedvezőbb árakat elérni és hatékonyabban együttműködni velük" - tette hozzá.
Christopher Laska arra figyelmeztetett: ha nincs kiszámíthatóság elmaradhatnak a beruházások, azok, amelyek munkahelyeket is teremtenek.
A tőzsdén jegyzett Telenor a magyarországi gazdálkodási adatait a hivatalos jelentés előtt nem közli, ezért sem a 2010. évi eredményekről, sem az idei kilátásokról nem adhat információt - válaszolta az MTI kérdésére Christopher Laska.
A Telenor brandjeinek (márkaneveinek) - a dJuice és a Red Bull Mobile - esetleges változtatásáról a vezérigazgató újságírói kérdésre azt válaszolta, hogy a siker, vagy kudarc hosszabb idő alatt ítélhető meg.
MTI