A Tesco divat üzletágának vezetője, Terry Green elmondta: azt remélik, jövőre egymilliárd forntra nő a ruházati értékesítés összege."Komoly fejlesztést vezettünk be és megpróbáljuk ruháinkat az online területen is eladni jövőre" - mondta a City AM üzleti lapnak. "Az idén húsz százalékkal több ruházati terméket adtunk el, mint tavaly, szóval ez egy hatalmas növekedési terület számunkra."

A Tesco az idén a leggyorsabban bővülő ruházati kiskereskedő a szupermarketek közül: az eladás elérte a 750 millió fontot az idén februárban záródó üzleti évben. A piacvezető az eladott termékek értékét tekintve a Comptetitor Asda 17 százalékkal, amelyet a Tesco követ 11 százalékkal.
"Azt szeretnénk, hogy a ruházati termékek teljesen elkülönüljenek az élelmiszerektől. Az emberek nem szeretnek ruhát vásárolni szupermarketben." A társaság azt tervezi, hogy fonalat húz a kvázi outlet osztály területe köré, beleértve a már létező ruházati területet is. Ettől azt is várja a cég, hogy egy-egy nagyobb nevű divattervező is leszerződik hozzájuk, hogy a termékeket frissítse.