2p

Negyedik alkalommal osztotta ki a Juventus Rádió a Creative Radio Awards díjakat. A szakma mellett a közönség is a UPC Kábel TV (CATV) -re adta a legtöbb voksot. Mfor.hu tudósítás.

A Juventus Rádió a legjobb hangzás, a legjobb vizuális reklám és a legjobb kampány kategóriában osztott ki díjat - immár negyedik alkalommal. A negyedévente megrendezett eseménnyel a szervezők a rádiós kreatívokra szeretnék felhívni a figyelmet. "Teljesen mindegy, mikor és hány alkalommal játszunk egy reklámot, a siker titka a kreativitásban rejlik" - fogalmazott a csütörtöki díjátadón Matt White, a Juventus Rádió vezérigazgatója. A mostani győztesek között régi ismerősként üdvözölték a UPC Magyarország Kft.-t, amely már korábban is részesült az elismerésben.

Kategóriagyőztesek:
Legjobb hangzás: UPC Kábel TV (CATV)
A kreatív készítője a Laboratory Ideas

Legjobb vizuális reklám: Jana ízesített vizek
A kreatív készítője a BBDO Budapest

Legjobb kampány: Leukémia "1 százalék"
A kreatív készítője a Grey Worldwide Hungary

Balról jobbra a három ügynökség képviselői (BBDO, Grey, Laboratory) és Matt White

Először tavaly októberben ítélték oda a legjobb reklámoknak járó díjat a Juventusnál, de a kitüntetés nem hagyomány nélküli. A Communicorp nemzetközi hálózatába tartozó csatornák közül ugyanis a cseh és az ír adóknál is van már hagyománya a kreatív reklámok díjazásának.

A Juventus Rádión az adott negyedévben elhangzott reklámokat egységes szempontrendszer alapján értékelik a rádió belső szakemberei. Ezután a legjobb harminc szpotot tartalmazó shortlistből egy ötfős szakmai zsűri választja ki a kategóriagyőzteseket.

Korábban hangzás, figyelemfelkeltés és vásárlásösztönzés tárgykörben hirdettek győzteseket, később a kategóriák módosultak. A közönséget második alkalommal kérték fel arra, hogy értékeljék a legjobbakat, így jutott a UPC immáron másodszor két elismeréshez. Előző alkalommal szintén a legjobb hangzás kategóriában nyert a vállalat és a kreatívért felelős Laboratory Ideas.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Megdöbbentőek a valós reklámköltési adatok Távozik a Juventus vezérigazgatója Új partnerekkel erősít a Juventus Rádió

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!