2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Negyedik alkalommal osztotta ki a Juventus Rádió a Creative Radio Awards díjakat. A szakma mellett a közönség is a UPC Kábel TV (CATV) -re adta a legtöbb voksot. Mfor.hu tudósítás.

A Juventus Rádió a legjobb hangzás, a legjobb vizuális reklám és a legjobb kampány kategóriában osztott ki díjat - immár negyedik alkalommal. A negyedévente megrendezett eseménnyel a szervezők a rádiós kreatívokra szeretnék felhívni a figyelmet. "Teljesen mindegy, mikor és hány alkalommal játszunk egy reklámot, a siker titka a kreativitásban rejlik" - fogalmazott a csütörtöki díjátadón Matt White, a Juventus Rádió vezérigazgatója. A mostani győztesek között régi ismerősként üdvözölték a UPC Magyarország Kft.-t, amely már korábban is részesült az elismerésben.

Kategóriagyőztesek:
Legjobb hangzás: UPC Kábel TV (CATV)
A kreatív készítője a Laboratory Ideas

Legjobb vizuális reklám: Jana ízesített vizek
A kreatív készítője a BBDO Budapest

Legjobb kampány: Leukémia "1 százalék"
A kreatív készítője a Grey Worldwide Hungary

Balról jobbra a három ügynökség képviselői (BBDO, Grey, Laboratory) és Matt White

Először tavaly októberben ítélték oda a legjobb reklámoknak járó díjat a Juventusnál, de a kitüntetés nem hagyomány nélküli. A Communicorp nemzetközi hálózatába tartozó csatornák közül ugyanis a cseh és az ír adóknál is van már hagyománya a kreatív reklámok díjazásának.

A Juventus Rádión az adott negyedévben elhangzott reklámokat egységes szempontrendszer alapján értékelik a rádió belső szakemberei. Ezután a legjobb harminc szpotot tartalmazó shortlistből egy ötfős szakmai zsűri választja ki a kategóriagyőzteseket.

Korábban hangzás, figyelemfelkeltés és vásárlásösztönzés tárgykörben hirdettek győzteseket, később a kategóriák módosultak. A közönséget második alkalommal kérték fel arra, hogy értékeljék a legjobbakat, így jutott a UPC immáron másodszor két elismeréshez. Előző alkalommal szintén a legjobb hangzás kategóriában nyert a vállalat és a kreatívért felelős Laboratory Ideas.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Megdöbbentőek a valós reklámköltési adatok Távozik a Juventus vezérigazgatója Új partnerekkel erősít a Juventus Rádió

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!