A Juventus Rádió a legjobb hangzás, a legjobb vizuális reklám és a legjobb kampány kategóriában osztott ki díjat - immár negyedik alkalommal. A negyedévente megrendezett eseménnyel a szervezők a rádiós kreatívokra szeretnék felhívni a figyelmet. "Teljesen mindegy, mikor és hány alkalommal játszunk egy reklámot, a siker titka a kreativitásban rejlik" - fogalmazott a csütörtöki díjátadón Matt White, a Juventus Rádió vezérigazgatója. A mostani győztesek között régi ismerősként üdvözölték a UPC Magyarország Kft.-t, amely már korábban is részesült az elismerésben.
Kategóriagyőztesek:
Legjobb hangzás: UPC Kábel TV (CATV)
A kreatív készítője a Laboratory Ideas
Legjobb vizuális reklám: Jana ízesített vizek
A kreatív készítője a BBDO Budapest
Legjobb kampány: Leukémia "1 százalék"
A kreatív készítője a Grey Worldwide Hungary
Először tavaly októberben ítélték oda a legjobb reklámoknak járó díjat a Juventusnál, de a kitüntetés nem hagyomány nélküli. A Communicorp nemzetközi hálózatába tartozó csatornák közül ugyanis a cseh és az ír adóknál is van már hagyománya a kreatív reklámok díjazásának.
A Juventus Rádión az adott negyedévben elhangzott reklámokat egységes szempontrendszer alapján értékelik a rádió belső szakemberei. Ezután a legjobb harminc szpotot tartalmazó shortlistből egy ötfős szakmai zsűri választja ki a kategóriagyőzteseket.
Korábban hangzás, figyelemfelkeltés és vásárlásösztönzés tárgykörben hirdettek győzteseket, később a kategóriák módosultak. A közönséget második alkalommal kérték fel arra, hogy értékeljék a legjobbakat, így jutott a UPC immáron másodszor két elismeréshez. Előző alkalommal szintén a legjobb hangzás kategóriában nyert a vállalat és a kreatívért felelős Laboratory Ideas.
Menedzsment FórumKapcsolódó anyagok: Megdöbbentőek a valós reklámköltési adatok Távozik a Juventus vezérigazgatója Új partnerekkel erősít a Juventus Rádió