A tenderre összesen heten adtak be ajánlatot. A győztesen kívül a Vegyépszer-Teerag-Asdag Konzorcium, a Swietelsky Kft., a Granit Hungária Kft., a Strabag Építő Zrt., a Mota-Engil Magyarország Zrt. és a nyertest követő legkedvezőbb, 1,692 milliárd forintos ajánlatot tevő Egút Zrt. A legmagasabb árajánlat 1,971 milliárd forint volt.
A megbízás magába foglalja mintegy harminc kilométer hosszú félautópálya, tizenegy aluljáró illetve két felüljáró burkolatának cseréjét, továbbá az aluljárók korrózió- és ütközés elleni védelmének, illetve a felüljárók korrózióvédelmének felújítását.
Az ÁAK korábbi tájékoztatása szerint ez a munka a társaság idei burkolatfelújítási programjának legjelentősebb fejezete, ahol a kivitelezés közben félpályás terelést építenek ki.
A munkálatok július végéig tartanak, majd a Forma-1 Magyar Nagydíját követően ugyanezen szakasz másik oldalán folytatódnak, és várhatóan október első felében fejeződnek be.
A burkolatcserét és az újjáépítést az úgynevezett Remix technológia segítségével végzik, ennek során a korábbi aszfaltréteg felmart darabjait speciális gépek segítségével a helyszínen összezúzzák, és az így keletkezett zúzalékot az új burkolatba dolgozzák, ami jelentős költség- és anyagmegtakarítást jelent.