Európa egyik legnagyobb presztízsű felmérésén a Visa sorozatban immár második alkalommal végzett az első helyen.
18 európai ország 27 692 lakosát kérték meg arra, hogy nevezzék meg az általuk legmegbízhatóbbnak ítélt márkaneveket harminc különböző kategóriában. A Visa a felmérés 17 országában szerezte meg az első helyet, amelyek között nem csak kelet-közép európai országok szerepelnek, mint Magyarország és Csehország, hanem például Franciaország, Spanyolország és Nagy-Britannia is. A válaszadók a márkákat a velük összefüggésbe hozott minőség, érték, bizalomfok, arculat és az ügyfelek igényeire való érzékenységük alapján rangsorolták.
A győztes cégeknek joga van termékeiken feltüntetni a "Megbízható Európai Márka" védjegyet. Ez a díj alátámasztja annak a független kutatásnak az eredményeit, amely szerint a Visa a fizetési szolgáltatások vezető márkaneve. Az NOP International által elvégzett kutatás szerint a közvélemény számára a Visa a legismertebb kártya, amelyet a megkérdezettek egybehangzóan "összességében a legjobb kártyának" minősítettek.
A Visa a legmegbízhatóbb márka
A Reader's Digest idei, európai szintű olvasói felmérésén a Visa International nyerte a fizetési iparág kategória "Megbízható Európai Márka 2003" díját.