1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Vodafone Magyarország kapta a reklámszakma leghatékonyabb kampányainak járó EFFIE Platina fődíjat - közölték a szervezők hétfőn.

Az ötödször kiosztásra került elismerést a mobiltársaság Select tarifa bevezető kampányával nyerte. A reklám alkotói és megvalósítói a Grey Worldwide Hungary Kft. és az OMD Hungary Kft. voltak - olvasható a közleményben.

A rendezvényt a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. Az október 13-i gálaestet Joseph Ghossoub, az IAA elnöke nyitotta meg.

A verseny történetében ebben az évben érkezett a legtöbb nevezés, a pályázók a meglévő hét kategória mellett a film és a pénzügyi szolgáltatások szekciójában is nevezhettek. A beérkezett 77 nevezést 81 szakember zsűrizte, döntésük alapján 46 kampány jutott döntőbe. Tavaly a platina díjat a Magyar Telekom vonalértékesítési akciójának kampánya nyerte.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!