1p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Vodafone Magyarország kapta a reklámszakma leghatékonyabb kampányainak járó EFFIE Platina fődíjat - közölték a szervezők hétfőn.

Az ötödször kiosztásra került elismerést a mobiltársaság Select tarifa bevezető kampányával nyerte. A reklám alkotói és megvalósítói a Grey Worldwide Hungary Kft. és az OMD Hungary Kft. voltak - olvasható a közleményben.

A rendezvényt a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. Az október 13-i gálaestet Joseph Ghossoub, az IAA elnöke nyitotta meg.

A verseny történetében ebben az évben érkezett a legtöbb nevezés, a pályázók a meglévő hét kategória mellett a film és a pénzügyi szolgáltatások szekciójában is nevezhettek. A beérkezett 77 nevezést 81 szakember zsűrizte, döntésük alapján 46 kampány jutott döntőbe. Tavaly a platina díjat a Magyar Telekom vonalértékesítési akciójának kampánya nyerte.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!