2002. április 11. 11:00

Az idei év első három hónapját 53,7 millió dolláros veszteséggel zárta a Yahoo! Inc., az internetszektor egyik leglátogatottabb portálja. Egy évvel korábbi deficit 10,5 millió dollár volt.

A szakértők a veszteség okát elsősorban az internetes reklámpiac szűkülésében látják. A működési eredmény 10,5 millió dollár lett, ami jelentős javulás ahhoz képest, hogy tavaly az azonos időszakban a cégnek 11,5 milliós vesztesége volt. A Yahoo szerint a társaság árbevétele viszont jobban nőtt az elemzők várakozásainál. A nettó árbevétel 192,7 millió dollár volt idén márciusig, a következő negyedévre pedig a 225 millió dolláros szintet is elérheti. Az egész évre vonatkozó prognózis szerint az árbevétel akár 910 millió dollár is lehet.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.