1p

Az idei év első három hónapját 53,7 millió dolláros veszteséggel zárta a Yahoo! Inc., az internetszektor egyik leglátogatottabb portálja. Egy évvel korábbi deficit 10,5 millió dollár volt.

A szakértők a veszteség okát elsősorban az internetes reklámpiac szűkülésében látják. A működési eredmény 10,5 millió dollár lett, ami jelentős javulás ahhoz képest, hogy tavaly az azonos időszakban a cégnek 11,5 milliós vesztesége volt. A Yahoo szerint a társaság árbevétele viszont jobban nőtt az elemzők várakozásainál. A nettó árbevétel 192,7 millió dollár volt idén márciusig, a következő negyedévre pedig a 225 millió dolláros szintet is elérheti. Az egész évre vonatkozó prognózis szerint az árbevétel akár 910 millió dollár is lehet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!