3p

Hatékony marketing eszközzé válhatnak az internetes videók. A szórakoztató klippek mellett egyre több tájékoztató videót töltenek fel egyebek között fogászati szakértők is.

A szórakoztató videóklippekről hires YouTube oldalán egyre nagyobb számban találhatók tájékoztató videók is, amelyeket különböző szakterületek tudorai töltenek fel - olvasható az International Herald Tribune cikkében.

Néhány vállalkozó szellemű fogorvos olyan videókat készített, amelyben gyökérkezelést és egyéb fogászati beavatkozásokat mutatnak be valódi pácienseket kezelve. A videók így hasznos marketing eszközzé válhatnak, amelyekkel a fogorvosok saját képességeiket népszerűsíthetik és vonzóvá tehetik prakszisukat esetleges “kuncsaftjaik” számára.

Dr. Jerry Gordon pennsylvaniai fogorvos, a “Gyökérkezelés bemutatása” című videó sztárja jókedélyű, barátság orvosként magyarázza el a kezelés részleteit, és egy valódi páciensen mutatja be a lépéseket a kezdetektől egészen a procedúra végéig. A közel tíz perces videót több mint 11 ezer ember nézte meg két hónap alatt az internetes portálon.

A YouTube-on reklámozzák magukat

Gordon szerint ily módon be tudják mutatni, hogy nincs mitől félni a fogorvosnál, hiszen a páciens, akit nem színész alakít, rendkívül nyugodt marad az egész kezelés alatt. Az így kialakított imidzs segít lerombolni a fogorvosokat szadista embereknek tituláló hamis képet. Szerinte az emberek őszintén örülnek az ilyen tájékoztató jellegű videóknak. Hozzátette: természetesen ezek jót tesznek az üzletnek is. Mióta feltöltötték a klippet a YouTube-ra, megháromszorozódott azoknak a pácienseknek a száma, akik az internetről szereztek tudomást róluk.

Más szakemberek viszont úgy vélik, vannak olyan fogászati beavatkozások, amelyek nem váltanak ki megnyugtató hatást, ilyen például a fogászati implantátumok behelyezése, hiszen a sok vér elriaszthatja a betegeket. Ez az egyik oka, hogy Dr. Roger Levin, egy fogászati konzultációs cég vezérigazgatója szkeptikus a tekintetben, hogy ezek a videók pácienseket hoznának.

Mindenesetre egyre több ember keresi fel a You Tube oldalát különböző információkért, és nem csupán egy gyökérkezelés megtekintése végett. Julie Sapan, a YouTube szóvivője szerint nagy az igény az ilyen videókra, a matematikai és a borkészítést bemutató klippeken keresztül a kedvenc filmjéig, amelyből a harmonikázás technikáját lehet elsajátítani. Hozzátette: ezek nem csak az Egyesült Államokban népszerűek, az egész világon érdeklődést mutatnak a felhasználók a hasonló videók iránt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!