2p

A téli szezon belföldi vendégforgalmának növelése érdekében, a hazai szolgáltatók bevonásával új kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. Az akció lényege, hogy a hazai szálláshelyek téli, kedvezményes ajánlatai együtt jelennek meg a telenitthon.hu oldalon.

A november 15-én kezdődő akcióhoz 41 település 78 szálláshelye csatlakozott.  Mindannyian kedvezményes csomagajánlatokat kínálnak a honlap látogatóinak, kettő-, három-, négy- és ötcsillagos kategóriájú szállodáikban. Az internetes oldalon a kampányban részt vevő településekről szóló információ és időjárás előrejelzés segíti az érdeklődőket a megfelelő helyszín és szálloda kiválasztásában.

A kedvezményes ajánlatokra a budapesti metrókban november 15-től látható 200 darab plakát mellett, a fővárosi autóbuszok és villamosok oldalain és számos internetes oldalon elhelyezett hirdetések hívják fel a figyelmet, áll a társaság közleményében.

A hazai szállodák és a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésének célja, hogy a belföldi utazókat az év végén, karácsony és szilveszter előtt kikapcsolódásra csábítsa, felhívja figyelmüket Magyarország szépségeire, amelyeket télen is érdemes felkeresni. Az ajánlatok között megtalálható a vidéki és fővárosi, az alacsonyabb és magas kategóriájú, a gyógy- és wellness-szállodák kínálata is.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!