1p

A Coca-Cola volt a legnépszerűbb élelmiszeripari márka az Egyesült Királyságban az ACNielsen adatai szerint.

Az üdítőital-gyártó óriás öt százalékkal növelte eladásait az Egyesült Királyságban 2006-ban. A Coke, a Diet Coke és a Coke Zero termékekből 942,3 millió font értékben adtak el.

A Warburton péksütemény-gyártó végzett a második helyen a keksz termékeiről ismert Walkers és a Hovis előtt. A listára felfért még sorrendben a Cadbury Dairy Milk, a Nescafe, az Andrex, a Lucozade, a Kingsmill és a Robinsons márka is.

Az Innocent üdítőital-gyártó cég eladásai növekedtek a legnagyobb mértékben az Egyesült Királyságban 140 százalékkal 96,2 milliárd fontra. A Danone Bio Activia volt a második leggyorsabban fejlődő márka, 77,2 százalékkal emelkedett az értékesítése.

A Checkout és az ACNielsen közös felmérését 74 ezer szupermarketben végezték el. Az élelmiszerpiacot mérték fel, de az alkohol és cigaretta eladásokat nem vették figyelembe.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!