1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Coca-Cola volt a legnépszerűbb élelmiszeripari márka az Egyesült Királyságban az ACNielsen adatai szerint.

Az üdítőital-gyártó óriás öt százalékkal növelte eladásait az Egyesült Királyságban 2006-ban. A Coke, a Diet Coke és a Coke Zero termékekből 942,3 millió font értékben adtak el.

A Warburton péksütemény-gyártó végzett a második helyen a keksz termékeiről ismert Walkers és a Hovis előtt. A listára felfért még sorrendben a Cadbury Dairy Milk, a Nescafe, az Andrex, a Lucozade, a Kingsmill és a Robinsons márka is.

Az Innocent üdítőital-gyártó cég eladásai növekedtek a legnagyobb mértékben az Egyesült Királyságban 140 százalékkal 96,2 milliárd fontra. A Danone Bio Activia volt a második leggyorsabban fejlődő márka, 77,2 százalékkal emelkedett az értékesítése.

A Checkout és az ACNielsen közös felmérését 74 ezer szupermarketben végezték el. Az élelmiszerpiacot mérték fel, de az alkohol és cigaretta eladásokat nem vették figyelembe.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!