3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Már nem csak az Egyesült Államokban nagy üzlet a Valentin-nap: hazánkban is egyre több cég jelenik meg ünnepi kedvezményekkel, kollekciókkal. Az mfor.hu annak járt utána, hogyan készültek a magyar fehérneműpiac szereplői idén a szerelmesek napjára.

Hódítanak az ünnepi kollekciók

A hazánkban jelenlévő fehérneműláncok már hónapokkal a Valentin-nap előtt ünnepi kollekciókkal rukkoltak elő, amikre az mfor.hu által megkérdezett piaci szereplők szerint nagy a kereslet. Az is kiderült, hogy általában nem a férfiak keresik a termékeket ajándék gyanánt, hanem a hölgyek lepik meg kedvesüket - és egyúttal saját magukat - valamilyen különleges darabbal, amelyet aztán az ünnep alkalmával felvesznek.

Nagyobb forgalom

A hazai Aranypók, amelynek jogelődje 1951-ben alakult, minden évben készül Valentin napi ajánlattal: idén melltartó-bugyi szett, női pizsama és hálóing szerepel ajánlatukban - az ünnep hagyományos piros színében.

A 27 üzlettel rendelkező, 2,7 milliárd éves forgalmú cég termékmenedzsere, Németh Csilla szerint a speciális kollekcióknak köszönhetően ilyenkor nagyobb a forgalmuk az átlagosnál, az említett termékek ötven százalékát adják el közvetlenül Valentin-nap előtt.

Promóciók, kedvezmények

Szűts Alice, a women’secret pr-menedzsere elmondta: az idei ünnep slágertermékei náluk a baby dollok és a hálóingek, előbbiből külön kollekcióval is készültek. Ezen felül egy összevont promóciót is időzítettek erre a napra: az Elle nevű újsággal való kooperációnak köszönhetően a vevők egy vásárlókártyával szerezhetik be az árucikkeket, amellyel harminc százalékos kedvezményhez juthatnak.

A spanyol cég - amely öt éve van jelen hazánkban - jelenleg három üzlettel működik Magyarországon, ugyanakkor további terjeszkedést tervez. Legközelebb Nyíregyházán jelennek meg új üzlettel, de tervezik a boltnyitást több vidéki városban és Budapesten is.

A retró a divat

A Celzedonia-csoporthoz tartozó, Magyarországon 16 üzlettel jelen lévő Intimissimi a retró stílusra esküszik: az ’50-es évek Marilyn stílusát idéző fehérneműt kínálja a hölgyeknek ünnepi kollekcióként, amihez még egy "szexi kötényke" is jár - tudtuk meg a cég pr-osztályán.

A szintén ehhez a vállalathoz tartozó Tezenis - amelynek első hazai egysége tavaly júliusban nyitott a Mammut üzletházban - pedig egy igazi különlegességgel készült: fuxia színű (a lila egy fajtája - a szerk.) toll pomponokkal díszített pikáns melltartótapasszal próbálja elnyerni a vásárlók tetszését.

Megnyitja első megastore üzletét a Calzedonia

A cégcsoportnak nagy tervei vannak: idén áprilisban készülnek megnyitni hazánk első megastore Calzedonia üzletét a Mammutban, ahol kilencven négyzetméteren kínálják majd a termékeket.

A klasszikusabb daraboktól kezdve az extradivatos és különleges harisnyákon, combfixeken, lábfej nélküli harisnyákon át a térd- és bokazoknikig számos árucikket lehet majd itt kapni. Emellett a széles termékskála kiterjed a baby- és gyerekzoknikra, harisnyákra, valamint a férfizoknikra is, nyáron pedig számtalan fürdőruha és úszónadrág közül lehet válogatni.

Megújul és egy nagyobb területű üzletbe költözik a Mammut Intimissimi is: az olasz fehérneműmárka március közepétől egy hetven négyzetméteres alapterületű boltban várja a vásárlókat. Az új design és a hatalmas alapterület lehetőséget nyújt arra, hogy mind a basic, mind a divatkollekció széles kínálata könnyen áttekinthető legyen, könnyebbé tegye a választást, valamint szem előtt legyenek az új termékcsaládok is.

Kovács Zita

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!