Hódítanak az ünnepi kollekciók
A hazánkban jelenlévő fehérneműláncok már hónapokkal a Valentin-nap előtt ünnepi kollekciókkal rukkoltak elő, amikre az mfor.hu által megkérdezett piaci szereplők szerint nagy a kereslet. Az is kiderült, hogy általában nem a férfiak keresik a termékeket ajándék gyanánt, hanem a hölgyek lepik meg kedvesüket - és egyúttal saját magukat - valamilyen különleges darabbal, amelyet aztán az ünnep alkalmával felvesznek.
Nagyobb forgalom
A hazai Aranypók, amelynek jogelődje 1951-ben alakult, minden évben készül Valentin napi ajánlattal: idén melltartó-bugyi szett, női pizsama és hálóing szerepel ajánlatukban - az ünnep hagyományos piros színében.
A 27 üzlettel rendelkező, 2,7 milliárd éves forgalmú cég termékmenedzsere, Németh Csilla szerint a speciális kollekcióknak köszönhetően ilyenkor nagyobb a forgalmuk az átlagosnál, az említett termékek ötven százalékát adják el közvetlenül Valentin-nap előtt.
Promóciók, kedvezmények
Szűts Alice, a women’secret pr-menedzsere elmondta: az idei ünnep slágertermékei náluk a baby dollok és a hálóingek, előbbiből külön kollekcióval is készültek. Ezen felül egy összevont promóciót is időzítettek erre a napra: az Elle nevű újsággal való kooperációnak köszönhetően a vevők egy vásárlókártyával szerezhetik be az árucikkeket, amellyel harminc százalékos kedvezményhez juthatnak.
A spanyol cég - amely öt éve van jelen hazánkban - jelenleg három üzlettel működik Magyarországon, ugyanakkor további terjeszkedést tervez. Legközelebb Nyíregyházán jelennek meg új üzlettel, de tervezik a boltnyitást több vidéki városban és Budapesten is.
A retró a divat
A Celzedonia-csoporthoz tartozó, Magyarországon 16 üzlettel jelen lévő Intimissimi a retró stílusra esküszik: az ’50-es évek Marilyn stílusát idéző fehérneműt kínálja a hölgyeknek ünnepi kollekcióként, amihez még egy "szexi kötényke" is jár - tudtuk meg a cég pr-osztályán.
A szintén ehhez a vállalathoz tartozó Tezenis - amelynek első hazai egysége tavaly júliusban nyitott a Mammut üzletházban - pedig egy igazi különlegességgel készült: fuxia színű (a lila egy fajtája - a szerk.) toll pomponokkal díszített pikáns melltartótapasszal próbálja elnyerni a vásárlók tetszését.
Megnyitja első megastore üzletét a Calzedonia
A cégcsoportnak nagy tervei vannak: idén áprilisban készülnek megnyitni hazánk első megastore Calzedonia üzletét a Mammutban, ahol kilencven négyzetméteren kínálják majd a termékeket.
A klasszikusabb daraboktól kezdve az extradivatos és különleges harisnyákon, combfixeken, lábfej nélküli harisnyákon át a térd- és bokazoknikig számos árucikket lehet majd itt kapni. Emellett a széles termékskála kiterjed a baby- és gyerekzoknikra, harisnyákra, valamint a férfizoknikra is, nyáron pedig számtalan fürdőruha és úszónadrág közül lehet válogatni.
Megújul és egy nagyobb területű üzletbe költözik a Mammut Intimissimi is: az olasz fehérneműmárka március közepétől egy hetven négyzetméteres alapterületű boltban várja a vásárlókat. Az új design és a hatalmas alapterület lehetőséget nyújt arra, hogy mind a basic, mind a divatkollekció széles kínálata könnyen áttekinthető legyen, könnyebbé tegye a választást, valamint szem előtt legyenek az új termékcsaládok is.
Kovács Zita