2p

Összesen nyolcvanmilló forintot szán a vörös húsok népszerűsítésére az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Kht. A Kht. A kreatvivitást tartja a legfontosabbnak a kampánytervek elbírálásakor. Mfor.hu háttér.

Nincs is jobb a dagadónál...

Nyolcvanmillió forintot szán az Agrármarketing Centrum Kht. arra, hogy reklámozza a vörös húsokat Magyarországon - derül ki az európai közbeszerzési értesítőből. A disznó és marha húst a kiírás szerint október és december között kellene népszerűsíteni.

A Kht. a kreativitást tartja a legfontosabbnak a kéthónapos kampány idejére. Az ár szinte nem számít - a súlypontok között csak tíz százalékos súllyal bír. A kreatív koncepción múlik az elbírálás jelentős része, a súlyszám ötven százalék. Emellett a koncepciónak eredetinek, újszerűnek és emlékezetesnek is kell lennie, arról nem is szólva, hogy megfelelő szlogent kell találni. Hangsúlyoznia kell emellett a kampánynak azt is, hogy a magyar hústermék jóízű, magyaros, egészésges és biztonságos.

Legutóbb a baromfit népszerűsítette a szakma, miután a madárinfluenza járvány miatt visszaesett a kereslet. Akkor alkották meg a biztonságos magyar baromfi jelzést is, amelyet "Laci bácsival" reklámoztak. A Medián felmérése szerint a kampány a célcsoport (nők, akik sokat tartózkodnak a konyhában) szempontjából hatékony volt. A hirdetések és a kampány a megkérdezettek felénének ismerős volt.

A vörös húst népszerűsítésére kiírt tender győztesét gyorsított eljárásban választja majd ki az Agrármarketing Centrum Kht. - áll az értesítőben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!