2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A fiatalok rendkívül fogékonyak a reklámokra, ezek hatása alapvetően meghatározza a korosztály étkezési szokásait.

A Food Standards Agency megbízásából készült kutatás eredménye szerint nem mindegy, hogy az egyes cégek milyen ételeket ajánlanak a gyerekeknek a televíziós szpotokon keresztül. Az értéktelen élelmiszerek, az úgynevezett junk foodok hirdetései ugyanis erősen befolyásolják a fiatalok ételválasztásait – számolt be a Kreativ online a kutatásról..

A Mediaguardian.co.uk adatai szerint az elmúlt évtizedben a hirdetői piac egyre komolyabb szereplőivé váltak a gyorsétterem-láncok, amelyek a reklámok mellett különféle ajándékokkal is csábítják a fiatal vendégeket. A brit reklámpiac legnagyobb élelmiszeripari hirdetőjévé lépett elő mára például a McDonald's, amely évi 42 millió fontot költ hamburgerei népszerűsítésére. Ezzel háromszor annyit fordít reklámokra, mint a lista második helyezettje, a Coca-Cola Company.

A táplálkozástudományi szakemberek és a gyerekek egészségét védő szervezetek rövidtávon azt szeretnék elérni, hogy a túlcukrozott reggeli gabonapejely-, az üdítőital-, az édesség- és a különféle snackgyártók szüntessék be fiatalokat célzó hirdetéseiket. Nem kizárt, hogy hamarosan törvényi szigorítás elé néznek a gyermekreklámok az EU-ban, aminek oka elsősorban a túlsúlyosság problémája –írja a Kreatív online.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!