2p

A válság ellenére növelte bevételét és üzleteinek számát a márciussal zárult üzleti félévben a dm (Drogerie Markt) ausztriai drogériahálózata, amelyhez a közép-kelet-európai érdekeltségek - köztük a magyarországi - tartoznak. Különösen erős volt a forgalomnövekedés Magyarországon.

Ausztriában a bevétel 5,6 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, a közép-kelet-európai hálózattal együtt 12,23 százalék volt a növekedés. Az egész dm-csoport bevétele 12,52 százalékkal bővült a hat hónap alatt az egy évvel korábbihoz képest.

Magyarország mellett különösen erőteljes volt a forgalomnövekedés Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Boszniában, Romániában és Bulgáriában, ezekben az országokban 17,36 százalékkal nőtt az értékesítés.

Töretlen a dm külföldi hálózatépítése is: az elmúlt fél évben 658-ról 703-ra emelkedett az üzletek száma Közép-Kelet-Európában, az egész csoporton belül 2115-re.

Az előző, tavaly szeptemberrel végződött pénzügyi évben 13,4 százalékkal 4,71 milliárd euróra nőtt a csoport bevétele tíz európai országban.

Az átlagosnál nagyobb mértékben - 18,6 százalékkal - nőttek az eladások tavaly is Ausztriában, Magyarországon, Csehországban, Szlovéniában, Szlovákiában, Horvátországban, Szerbiában, Boszniában és Romániában.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!