2p

A válság ellenére növelte bevételét és üzleteinek számát a márciussal zárult üzleti félévben a dm (Drogerie Markt) ausztriai drogériahálózata, amelyhez a közép-kelet-európai érdekeltségek - köztük a magyarországi - tartoznak. Különösen erős volt a forgalomnövekedés Magyarországon.

Ausztriában a bevétel 5,6 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, a közép-kelet-európai hálózattal együtt 12,23 százalék volt a növekedés. Az egész dm-csoport bevétele 12,52 százalékkal bővült a hat hónap alatt az egy évvel korábbihoz képest.

Magyarország mellett különösen erőteljes volt a forgalomnövekedés Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Boszniában, Romániában és Bulgáriában, ezekben az országokban 17,36 százalékkal nőtt az értékesítés.

Töretlen a dm külföldi hálózatépítése is: az elmúlt fél évben 658-ról 703-ra emelkedett az üzletek száma Közép-Kelet-Európában, az egész csoporton belül 2115-re.

Az előző, tavaly szeptemberrel végződött pénzügyi évben 13,4 százalékkal 4,71 milliárd euróra nőtt a csoport bevétele tíz európai országban.

Az átlagosnál nagyobb mértékben - 18,6 százalékkal - nőttek az eladások tavaly is Ausztriában, Magyarországon, Csehországban, Szlovéniában, Szlovákiában, Horvátországban, Szerbiában, Boszniában és Romániában.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!