Ausztriában a bevétel 5,6 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, a közép-kelet-európai hálózattal együtt 12,23 százalék volt a növekedés. Az egész dm-csoport bevétele 12,52 százalékkal bővült a hat hónap alatt az egy évvel korábbihoz képest.
Magyarország mellett különösen erőteljes volt a forgalomnövekedés Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Boszniában, Romániában és Bulgáriában, ezekben az országokban 17,36 százalékkal nőtt az értékesítés.
Töretlen a dm külföldi hálózatépítése is: az elmúlt fél évben 658-ról 703-ra emelkedett az üzletek száma Közép-Kelet-Európában, az egész csoporton belül 2115-re.
Az előző, tavaly szeptemberrel végződött pénzügyi évben 13,4 százalékkal 4,71 milliárd euróra nőtt a csoport bevétele tíz európai országban.
Az átlagosnál nagyobb mértékben - 18,6 százalékkal - nőttek az eladások tavaly is Ausztriában, Magyarországon, Csehországban, Szlovéniában, Szlovákiában, Horvátországban, Szerbiában, Boszniában és Romániában.